پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۲۰۰۴
تاریخ انتشار : ۰۸ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۴
سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 شهرداری تهران، در رابطه با پروژه نیمه تمام گل مریم در خیابان پلیس گفت: این پروژه مربوط به بنیاد تعاون ناجا است و در چند ماه گذشته توافقاتی با سازمان املاک صورت گرفت و بدهی‌ها تهاتر شد و در حال حاضر مجوز کار گرفته شده است.شهردار منطقه 7 تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات و موضوعات این پروژه از سوی سازمان املاک رفع شد و در کش و قوس شروع پروژه هستیم.

شعار سال: سمیه حاجوی، شهردار منطقه 7 شهرداری تهران، در رابطه با پروژه نیمه تمام گل مریم در خیابان پلیس گفت: این پروژه مربوط به بنیاد تعاون ناجا است و در چند ماه گذشته توافقاتی با سازمان املاک صورت گرفت و بدهی‌ها تهاتر شد و در حال حاضر مجوز کار گرفته شده است.

او افزود: سازه به عنوان کاربری تجاری اداری بوده است اما به سبب بدهی مدت زیادی متوقف شد.

شهردار منطقه 7 تصریح کرد: در حال حاضر مشکلات و موضوعات این پروژه از سوی سازمان املاک رفع شد و در کش و قوس شروع پروژه هستیم.

حاجوی در پاسخ به این سوال که آیا با راه‌اندازی این پروژه ترافیک منطقه دو چندان نخواهد شد؟ عنوان کرد: پروژه رای کمیسیون ماده 5 را داشته و مجوزات لازم برای نقشه‌ها بررسی شده است.

به گفته شهردار منطقه 7 شروع این پروژه در دوره جدید مدیریت شهری نبوده اما ملاحظات ترافیکی برای آن دیده شده است.

م

index

سایت شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا ، تاریخ انتشار 7 آبان 98، کد خبر: 915809، www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین