پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۱۵
تاریخ انتشار : ۲۲ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵
معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی گفت: افزایش کرایه تاکسی ها تنها یک بار در سال صورت می گیرد و گران کردن کرایه در تابستان به بهانه روشن بودن کولر و یا در زمستان مورد پذیرش نیست.

شعار سال: مهدی اسماعیل بیگی گفت: نظارت بر عملکرد تاکسی ها به صورت دقیق صورت می گیرد و در صورتی که تاکسی مرتکب تخلف شود بابت هر بار تخلف نمره منفی برای آن لحاظ می شود.

وی افزود: کسب 15 نمره منفی از سوی هر راننده تاکسی سبب می شود راننده به هیئت انضباطی فراخوانده شده و برای ارائه توضیحات حاضر شود.

معاون نظارت و امور مناطق سازمان تاکسیرانی با اشاره به تشکیل هیئت انضباطی برای تاکسی های متخلف اظهارکرد: تخلف های تاکسی ها در حوزه ترددها به وسیله دوربین ها و یا به روش های سنتی پیگیری شده و رانندگان متخلف باید پاسخگو باشند.

اسماعیل بیگی در خصوص احداث خطوط جدید تاکسی در شهر تهران خاطرنشان کرد: بر اساس بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که در برخی از مناطق تهران نیاز به خطوط جدید تاکسی است و در برخی از خطوط نیز آنطور که باید مسافر وجود ندارد.

وی تاکید کرد: لازم بود در این زمینه تغییراتی اعمال شده و خطوط جدید راه اندازی و برخی خطوط جمع آوری شوند که اکنون مقدمات این کار آغاز شده است.

با اندكي تلخيص و اضافات برگرفته از خبرگزاري ميزان، تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395، کد مطلب: 207077:www. mizanonline.ir


اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین