پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 29
کد خبر: ۲۴۷۳۶۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۱
حسین توکلی کجانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملارد با اشاره به ۱۴ ماه فعالیت در این شهرستان اظهار داشت: ما سربازان این نظام و به دنبال خدمت به مردم هستیم، روز اولی که به ملارد آمدم همکاری موثری از سوی شورای تامین، شورای اداری و سایر مسئولان صورت گرفت.
شعارسال: فرماندار سابق ملارد با اشاره به پیگیری رویکرد تعامل بر همراهی و همکاری همه دستگاه‌های جهت رفع مشکلات این شهرستان تأکید کرد.
 
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ملارد، حسین توکلی کجانی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار ملارد با اشاره به ۱۴ ماه فعالیت در این شهرستان اظهار داشت: ما سربازان این نظام و به دنبال خدمت به مردم هستیم، روز اولی که به ملارد آمدم همکاری موثری از سوی شورای تامین، شورای اداری و سایر مسئولان صورت گرفت.
 
وی بیان کرد: مطالبه‌گری همه اعضای شهرستان برای پیگیری مسائل و مشکلات از جمله بیمارستان این شهرستان بود که با وجود ۴۰۰ هزار نفر هیچ بیمارستانی ندارد، رویکرد ما رفع مشکلات و مسائل شهرستان ملارد بود.
 
فرماندار سابق ملارد افزود: اگر کاری انجام شده به واسطه همدلی بوده و اگر فرماندار ملارد در جشنواره شهید رجایی رتبه برتر می‌گیرد به واسطه همکاری و همیاری همه دستگاه‌ها و دوستان در شهرستان فراهم شده است.
 
توکلی کجانی با اشاره به رویکرد تعاملی جهت خدمت به مردم عنوان کرد: در ملارد یکی از اهداف این بود که پروژه‌های مهم و اصلی که قول رئیس جمهور بود را در اولویت قرار دهیم در همین راستا ابتدا که کار را تحویل گرفتیم میزان پیشرفت بیمارستان ملارد ۴۷ درصد بود و امروز به ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی رسیده و امید است که تا بهمن ماه اجرایی شود.
 
وی با اشاره به دیگر اقدامات گفت: در حوزه آب شرب نیز آب سطحی از تصفیه خانه ششم به ملارد تعلق می گیرد همچنین بیشترین ملاقات مردمی و حضور در روستاها را داشتیم و نگاه این بود که کار مردم تا حصول نتیجه دنبال شود.
 
فرماندار سابق ملارد تصریح کرد: افتتاح ورزشگاه و پست برق از دیگر اقدامات بود ضمن اینکه در مسائل اجتماعی و فرهنگی جهت کاهش آسیب های اجتماعی تلاش هایی صورت گرفت و با برگزاری هفته فرهنگی تحرک و نشاط در سطح شهرستان ایجاد شد.
 
توکلی کجانی ادامه داد: در زمینه سرمایه‌گذاری و حوزه کشاورزی نیز فعالیت‌ها و اقدامات خوبی دنبال شد به علاوه ستاد تسهیل شهرستان یکی از فعالترین ستادهای تسهیل بوده تا با توجه به سال رونق تولید بتوانیم در زمینه عملیاتی کردن رونق تولید حرکت کنیم.
 
وی با اشاره به واگذاری مسکن مهر به شهرداری خاطرنشان کرد: با این اقدام پروژه‌های مختلفی در مسکن مهر اجرا شد، همچنین در زمینه آموزش و پرورش نیز شورای آموزش و پرورش یکی از بهترین شوراها بوده و در حوزه زیست محیطی نیز اقداماتی خوبی صورت گرفت.
 
فرماندار سایق ملارد سپس تاکید کرد: در اغتشاشات اخیر دو بسیجی شهید شده و در خنثی کردن توطئه های دشمنان در این شهرستان همه پای کار بودند که سبب شد از شدت خسارت‌ها کاسته شود و نیروهای نظامی و انتظامی با جان و دل ورود کرده و پیگیر مسائل بودند.
 

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  پورتال استانداری تهران  ،تاریخ انتشار: 9    آذر 1398،کدخبر:   94444 ،www.ostan-th.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۰۲ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۱
0
0
در زمینه سرمایه‌گذاری و حوزه کشاورزی نیز فعالیت‌ها و اقدامات خوبی دنبال شود
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین