پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۴۷۴۲۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۷
عضو هیات مدیره شستا گفت: بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های حوزه آتی.تی در برنامه‌ریزی و مدیریت کلان شستا، از جمله دستورکارهای هیات‌مدیره شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی است.

شعار سال: «رضا مسرور»، عضو هیات مدیره شستا تاکید کرد: آی.تی، ابزاری کارآمد و توانمندساز در توسعه شفافیت و نیز پیشگیری از زمینه‌های بسترساز فساد در حوزه‌های اقتصادی و مدیریتی است.

وی افزود: در شستا نیز همراستا با رویکرد کلان دولت، وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی، برنامه‌های متنوعی برای تعمییق و گسترش شفافیت در عمکلرد هلدینگ‌های زیرمجموعه داریم.

به گفته مسرور، شستا یک سرمایه بین‌نسلی و متعلق به جامعه ذینفعان سازمان تامین اجتماعی از جمله کارگران، بازنشستگان و خانواده‌های آنان است و هیات مدیره این شرکت خود را موظف می‌داند در مسیر صیانت از این سرمایه و سودآروی بیش از پیش آن، از هیچ کوششی فروگذاری نکند.

عضو هیات مدیره شستا با اشاره به برنامه‌های شفافیت‌زا که هم‌اکنون در وزارت کار و سازمان تامین اجتماعی در جریان است، بهره‌گیری حداکثری از دانش روز و ظرفیت‌های جامعه دانشگاهی و نخبگانی کشور، اصلاح فرآیندهای مدیریتی، ارتقای بهره‌وری، حفظ اشتغال مولد و بهینه‌سازی هزینه‌ها با استفاده از ابزارهای مدرن بویژه در حوزه آی.تی را از جمله دستورکارهای ها مدیره شستا عنوان کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ 8 آذر 98، کد مطلب: 929542: www.borna.news

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Australia
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۳
0
0
امیدواریم قدری از فسادهای دوستان رو کاهش بده
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین