پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 26
کد خبر: ۲۵۱۸۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۵ قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس آلوده است و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده هوا تا فردا سالم می‌شود.
شعار سال: شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۵ قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس آلوده است و بر اساس پیش بینی‌های انجام شده هوا تا فردا سالم می‌شود.
 
 شاخص کیفیت هوا در حال حاضر بر روی عدد ۱۱۵ قرار گرفته و هوای پایتخت برای گروه‌های حساس آلوده است. همچنین این شاخص طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۴۱ قرار داشت وهوا ناسالم بود.

تهران از ابتدای سال ۲۵ روز هوای پاک، ۱۹۴ روز هوای سالم، ۵۶ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس و ۴ روز هوای ناسالم برای همه افراد داشته است.

این در حالی است که تهران در مدت مشابه سال پیش ۱۵ روز هوای پاک، ۲۲۲ روز هوای سالم و ۴۲ روز هوای ناسالم برای گروه‌های حساس داشت.

نمودار اطلاعات تائید شده مربوط به کل ایستگاه‌های شهر تهران نشان می‌دهد ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون بیشترین سهم را در آلودگی هوای پایتخت و ازن کمترین نقش را دارد.

هرچند امروز نسبت به ۶ روز گذشته از حجم غلظت آلاینده‌ها کاسته شده، ولی بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده تداوم آلودگی هوا تا عصر امروز ادامه دارد و احتمالا از فردا صبح وضعیت هوای پایتخت بهبود خواهد یافت.

بیشترین دما برای روز جاری ۱۲ درجه و کمترین ۴ درجه خواهد بود.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار: 4 دی 1398، کدخبر: 13981004000043 ، www.farsnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۸
0
0
یه بادی اومد و همه دلشون خوش کردن به این ولی بعد چی باید بالاخره یه راهکار درست ارائه بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین