پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 April 28
کد خبر: ۲۶۵۲۹۴
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳
برخلاف تمامی شرکت‌های جهان، شرکت اوبر از کارمندان خود خواست در وضعیت فعلی و با گسترش ویروس کرونا، با توان بیشتری کار کنند.

شعارسال: برخلاف تمامی شرکت‌های جهان، شرکت اوبر از کارمندان خود خواست در وضعیت فعلی و با گسترش ویروس کرونا، با توان بیشتری کار کنند.
 
 این شرکت ارائه‌دهنده خدمات تاکسی اینترنتی که در چند نقطه از جهان فعالیت می‌کند از رانندگان طرف قرارداد خود خواست به فعالیت و کارشان ادامه دهند و از ابتلا به کرونا نهراسند.
 
این شرکت به رانندگان خود قول داد در صورتی که به ویروس کرونا مبتلا شوند یا در قرنطینه قرار بگیرند به آنها خسارت پرداخت می‌کند.

بر اساس بخشنامه این شرکت که بلومبرگ آن را منتشر کرد، شرکت اوبر قول داده است که طبق تعهدات خود، خدمات تامین اجتماعی برای آنها فراهم کند و در این شرایط نیز اگر به فعالیت و کار خود ادامه دهند، در صورت ابتلا به ویروس کرونا، به آنها خسارت خواهد پرداخت.
 
تاکنون پنج راننده این شرکت به کرونا مبتلا شده‌اند یا به دلیل احتمال ابتلا در قرنطینه به سر می‌برند.

شعار سال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از پایگاه خبری تحلیلی اعتماد آنلاین  ،تاریخ انتشار:   21 اسفند 1398،کدخبر:    392629   ،www.etemadonline.com
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین