پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۶۵۶۷
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰
معاون پارلمانی رئیس جمهور به پیش‌بینی تولید ۲۵ هزار مگا واتی برق در طول سالهای ۹۵ و ۹۶ در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ‌ ۸ درصد از این میزان به استان زنجان اختصاص دارد.

شعارسال: حسینعلی امیری در مراسم بهره‌برداری از نیروگاه سیکل ترکیبی 500 مگا واتی زنجان یک با اشاره به اینکه با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید فصل جدیدی از همکاری‌های بین‌المللی و حضور ایران در جامعه جهانی رقم خورد، اظهار داشت: قبل از سال 92 شاهد اعمال تحریم‌های ظالمانه علیه کشور بودیم و سایه حقوقی قطعنامه‌ها شرایط ویژه‌ای را برای کشور تحمیل می‌کرد و مشکلات زیادی ایجاد کرده بود.

وی با تاکید بر اینکه یکی از برنامه‌های رئیس جمهور در زمان انتخابات حل موضوع هسته‌ای ایران بود، ابراز کرد: با تحولات انجام شده فصل جدیدی در روابط بین‌الملل به وجود آمد.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه به سامان رساندن انرژی هسته ای و تلاش تیم هسته‌ای در این موضوع و رهنمودهای رهبری این موضوع به نتیجه رسید، عنوان کرد: ما توانستیم با این قطعنامه سایه حقوقی قطعنامه‌های دیگر را از کشور برطرف کنیم.

وی با اشاره به اینکه حضور ایران در مجامع جهانی و به رسمیت شناخته شدن فعالیتهای ایران فصل جدیدی در روابط بین‌الملل رقم خورد، بیان کرد: در حال حاضر ایران توانسته کیک زرد و آب سنگین صادر کند.

امیری به رفت و آمدهای هیئت‌های خارجی به کشور ما اشاره کرد و گفت: طی برنامه مشترک با 5+1 کشور ما موفق ظاهر شده است.

وی با تاکید بر اینکه همکاری کشور ایران با کشور چین قابل توجه است، افزود: در دوران تحریم یکی از شرکای کشور ایران چین بود که همکاری اقتصادی و بین‌المللی خوبی داشتیم.

معاون پارلمانی رئیس جمهور با بیان اینکه امروزه با برطرف شدن تحریم‌ها کارهای مشترک اقتصادی با همکاری هیئت‌های چینی با سرعت بالاتری انجام می‌گیرد.

وی به پیش‌بینی تولید 25 هزار مگا واتی برق در طول سالهای 95 و 96 در قالب برنامه اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و گفت: ‌ 8 درصد از این میزان به استان زنجان اختصاص دارد.

امیری با بیان اینکه زنجان به عنوان قطب صنعت برق و الکترونیک و آی‌تی مطرح است، یادآور شد: دولت برای انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و به ثمر رسیدن آنها حمایتهای لازم را ارائه می‌دهد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم ، تاریخ انتشار خبر 4 شهریور 1395، کدمطلب: 1168046 ،www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین