پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۱۳۰۹
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۳
در حال دریافت وام از بانک جهانی به میزان ۵۰ میلیون دلار هستیم که مقدمات آن انجام شده و کار‌های اولیه با دستگاه‌ها در حال انجام است. افزون بر این مقدمه دریافت وامی از بانک توسعه اسلامی به میزان ۱۳۰ میلیون یورو برای خرید تجهیزات در حال انجام است که بخشی از اقداماتی است که برای تجهیز منابع انجام شده.

شعارسال:در حال دریافت وام از بانک جهانی به میزان ۵۰ میلیون دلار هستیم که مقدمات آن انجام شده و کار‌های اولیه با دستگاه‌ها در حال انجام است. افزون بر این مقدمه دریافت وامی از بانک توسعه اسلامی به میزان ۱۳۰ میلیون یورو برای خرید تجهیزات در حال انجام است که بخشی از اقداماتی است که برای تجهیز منابع انجام شده.
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت گفت: تا کنون حدود ۴۰ میلیارد تومان از طریق مشارکت‌های مردمی در اختیار دانشگاه‌های علوم پزشکی قرار گرفته است.
 
 سید کامل تقوی‌نژاد در نشست آنلاین خبری با اصحاب رسانه گفت: در حال دریافت وام از بانک جهانی به میزان ۵۰ میلیون دلار هستیم که مقدمات آن انجام شده و کار‌های اولیه با دستگاه‌ها در حال انجام است. افزون بر این مقدمه دریافت وامی از بانک توسعه اسلامی به میزان ۱۳۰ میلیون یورو برای خرید تجهیزات در حال انجام است که بخشی از اقداماتی است که برای تجهیز منابع انجام شده است.
 
خیرین ۴۰ میلیارد تومان به وزارت بهداشت کمک کرده‌اند/ مقدمات وام ۵۰ میلیون دلاری انجام شده
 
معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت بهداشت با تاکید بر اینکه تا کنون حدود 2 هزار میلیاد تومان برای خرید دارو و تجهیزات هزینه شده، گفت: داروها و تجهیزات خریداری شده در اختیار دانشگاه های علوم پزشکی قرار گرفته تا در مراکز درمانی در زیرمجموعه آنها مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر مهم ترین مساله ما بحث خرید تجهیزات داخلی و تاکنون 1200 میلیارد تومان از تجهیزات خریداری شده، خریدهای داخلی بوده است.
 
وی در ادامه با تاکید بر مشارکت 40 میلیارد تومانی مردم در تامین هزینه ها، گفت: سازمان برنامه و بودجه ۳ هزار و ۵۰ میلیارد تومان برای کرونا اختصاص و در اختیار وزارت بهداشت قرار داده است. همچنین برای جلب اعتماد مردم نماد نیکوکاری در بورس اوراق بهادار در قالب سهام "کرونا یک" و "کرونا دو" تعریف شده که نتیجه همراهی بورس و شورای فقهی این نهاد است.
 
تقوی نژاد افزود: تفاوت این دو سهام این است که در "کرونا یک" سهام خریداری می‌شود و در اختیار دانشگاه‌ها قرار می‌گیرد و در "کرونا دو" فرد سهام را می‌گیرد و منافع آن در اختیار نظام سلامت قرار می‌گیرد اما سهام به فرد تعلق دارد. درباره هزینه کرد منافع حاصل از فروش این سهام نیز تدابیری اندیشیده شده که گزارش های کامل آن به صورت شفاف به مردم ارائه شود.
 
وی افزود: همچنین ۲۰۰ میلیارد تومان هم به عنوان پاداش رئیس جمهوری برای کارکنانی که در صف اول مبارزه با کرونا بودند اختصاص پیدا کرد که قبل از عید به انجام رسید و پرداخت شد. البته جز اینها کمک‌های خارجی هم داشتیم و ایرانیانی از خارج از کشور کمک‌های غیر نقدی زیادی داشتند.
 

شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از سایت خبری تحلیلی تابناک   ،تاریخ انتشار:  30 فروردین    1399،کدخبر: 973075،www.tabnak.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین