پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۷۸۹۷۷
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
بعد فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی علنا میگویید تعهدی برای اشتغالزایی نداریم. طبق همیشه هم بودجه هم برای حقوق و مزایا نیست. پس چرا میلیون‌ها تومان صرف پذیرش و تربیت دانشجوی جدید میکنید؟

شعار سال: اخیرا نامه‌ای از مدیر برنامه ریزی بودجه و پایش عملکرد دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به مدیر امور پشتیبانی و رفاهی مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری در فضای مجازی منتشر شده که اعلام شده اعتبارات ۹۹ با کسر بودجه ۱۵۰۰ میلیارد ریال جوابگوی پرداخت حقوق و مزایای پرسنل رسمی و پیمانی نیست.

در ادامه این نامه آمده است این مدیریت در حال حاضر هیچگونه تعهدی جهت پرداخت حقوق نیرو‌های شرکتی و جذب نیروی جدید ندارد و در صورتی که واحدی درخواست نیرو نماید باید از محل درآمد‌های خود حقوق و مزایای نیروی شرکتی خود را پرداخت کند.

سه سال است این سوال را مطرح کردیم هنوز جوابش را نگرفتیم. بعد فارغ التحصیلی دانشجویان علوم پزشکی علنا میگویید تعهدی برای اشتغالزایی نداریم. طبق همیشه هم بودجه هم برای حقوق و مزایا نیست. پس چرا میلیون‌ها تومان صرف پذیرش و تربیت دانشجوی جدید میکنید؟

همین یکی دوماه آینده باز ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید علوم پزشکی اعلام میشود و شاهد رشد تصاعدی ظرفیت‌ها خواهیم بود. در ساختمان وزارت بهداشت کسی نیست به سوال ما جواب دهد وقتی توان جذب ندارید چرا دانش آموخته بیکار برای این سیستم فشل اقتصادی کشور تولید میکنید؟

همین چند روز پیش جذب کاردان بدون کنکور از رشته‌های بهداشت در همین استان سیستان و بلوچستان در دفترچه کاردانی آمد. جالب است مازاد هم دانشجو تربیت میکنید چطور برای آینده شان فکری ندارید؟

چقدر هزینه تربیت دانشجو میشود؟ چقدر هزینه ۹ ماه آموزش سالیانه دانشجویان میشود؟ این پول‌ها از کجا تامین میشود که روز به روز پذیرش دانشجو را هم بیشتر میکنید، ولی برای جذب و بکارگیری اش پول نیست؟

 
برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین