پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۷۹۶۲۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های تخصصی، تجهیزات و امکانات پیشرفته مهار آتش شامل ۶ تیم عملیاتی تخصصی شهرداری تهران برای مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

شعار سال:حسین کلانتری گفت: در روزهای گذشته در ادامه رایزنی و گفت و گو با مقامات کشوری از جمله معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر کشور، وزیر دفاع، فرماندهان سپاه پاسداران و هوانیروز، تماسی نیز با شهرداران تهران برای کمک و امداد رسانی به استان داشتیم که آقای دکتر حناچی شهردار تهران از این درخواست استقبال و دستور کمک و اعزام نیرو و تجهیزات به استان را صادر کردند.

وی از اقدام شایسته شهردار تهران برای کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد و اعزام تیم‌های تخصصی و تجهیزات اطفای حریق تقدیر ویژه کرد و افزود: با عنایت ویژه دکتر حناچی در آینده نزدیک تجهیزات و امکانات پیشرفته اطفای حریق وارد استان خواهد شد که می توان برای مهار آتش در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط سخت گذر مورد استفاده قرار گیرد.
"سید مجتبی تقوی نژاد" معاون روابط عمومی شهرداری تهران در این رابطه نیز تصریح کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفت و گو با شهردار تهران این تیم ها و تجهیزات عصر امروز از تهران به سمت یاسوج حرکت کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از رابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، وی همچنین از اعزام و همراهی ۱۷ نفر آتش نشان خبره و کارآزموده به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این تیم ها با توجه به درخواست و رایزنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدتی در استان برای مقابله احتمالی با آتش سوزی ها حضور خواهند داشت و در صورت وقوع هرگونه بحران در اسرع وقت به منطقه مورد نظر اعزام می شوند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اعزام تیم‌های تخصصی، تجهیزات و امکانات پیشرفته مهار آتش شامل ۶ تیم عملیاتی تخصصی شهرداری تهران برای مهار آتش‌سوزی در عرصه‌های جنگلی استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

"حسین کلانتری" گفت: در روز‌های گذشته در ادامه رایزنی و گفتگو با مقامات کشوری از جمله معاون اول رییس جمهور، رییس دفتر رییس جمهور، وزیر کشور، وزیر دفاع، فرماندهان سپاه پاسداران و هوانیروز، تماسی نیز با شهرداران تهران برای کمک و امداد رسانی به استان داشتیم که آقای دکتر حناچی شهردار تهران از این درخواست استقبال و دستور کمک و اعزام نیرو و تجهیزات به استان را صادر کردند.
وی از اقدام شایسته شهردار تهران برای کمک به استان کهگیلویه و بویراحمد و اعزام تیم‌های تخصصی و تجهیزات اطفای حریق تقدیر ویژه کرد و افزود: با عنایت ویژه دکتر حناچی در آینده نزدیک تجهیزات و امکانات پیشرفته اطفای حریق وارد استان خواهد شد که می‌توان برای مهار آتش در نقاط مختلف استان به ویژه در نقاط سخت گذر مورد استفاده قرار گیرد.
"سید مجتبی تقوی نژاد" معاون روابط عمومی شهرداری تهران در این رابطه نیز تصریح کرد: با پیگیری‌ها و رایزنی‌های استاندار کهگیلویه و بویراحمد و گفتگو با شهردار تهران این تیم‌ها و تجهیزات عصر امروز از تهران به سمت یاسوج حرکت کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از رابط عمومی استانداری کهگیلویه وبویراحمد، وی همچنین از اعزام و همراهی ۱۷ نفر آتش نشان خبره و کارآزموده به استان خبر داد و خاطر نشان کرد: این تیم‌ها با توجه به درخواست و رایزنی استاندار کهگیلویه و بویراحمد مدتی در استان برای مقابله احتمالی با آتش سوزی‌ها حضور خواهند داشت و در صورت وقوع هرگونه بحران در اسرع وقت به منطقه مورد نظر اعزام می‌شوند.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایسنا، تاریخ انتشار:15 خرداد 1399، کد خبر:99031509003، isna.ir
اخبار مرتبط
برگزیده ها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
0
0
واقعا بايد ديد مسببان اين امر چه كساني بودن تا به اشد مجازات نائل شن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۶
0
0
اين طوري كه به امون خدا رها كنيم باز هم كساني جرات به خودشون ميدن تا از اين كار ها بكنن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین