پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 19
کد خبر: ۲۸۰۹۵۹
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۸
دو کارخانه کنسانتره و گندله سازی در مجتمع معدنی سنگان، طی روزهای آینده با دستور رئیس جمهور و با حضور سرپرست وزارت صنعت به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود.

شعار سال: دو کارخانه کنسانتره و گندله سازی در مجتمع معدنی سنگان، طی روزهای آینده با دستور رئیس جمهور و با حضور سرپرست وزارت صنعت به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود.

افتتاح دو کارخانه صنایع معدنی

 دو کارخانه کنسانتره و گندله سازی در مجتمع معدنی سنگان، طی روزهای آینده با دستور رئیس جمهور و با حضور سرپرست وزارت صنعت به صورت ویدئوکنفرانسی افتتاح می‌شود.

این دو کارخانه فعال در حوزه صنایع معدنی ، در شرایط تشدید تحریم ها، شیوع ویروس کرونا و بدون حضور حتی یک مهندس خارجی آماده افتتاح است.

در نخستین ماه های سال جهش تولید

واحد ۵ میلیون تنی کنسانتره فولاد سنگان، با سرمایه گذاری فولاد مبارکه و کارخانه ۲٫۵ میلیون تنی سیمیدکو (صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد) با سرمایه گذاری فولاد خوزستان در راستای سیاست‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت و برنامه‌های کلان ایمیدرو برای تامین خوراک صنعت فولاد و جلوگیری از خام فروشی افتتاح می‌شوند و در نخستین ماه های سال جهش تولید و در عمل افزایش ظرفیت تولید مواد اولیه تولید فولاد محقق می‌شود.

تجهیزات این کارخانه‌ها

بیش از ۵۰ درصد تجهیزات این کارخانه ها ساخت داخل است و احداث آن نیز توسط متخصصان ایرانی انجام شده است.

میزان اشتغال کارخانه‌ها

در پایان لازم به ذکر است، میزان اشتغال کارخانه کنسانتره فولاد سنگان ۵۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳ هزار نفر به طور غیرمستقیم است و کارخانه گندله سازی سیمیدکو نیز ۲۵۰ نفر شغل به طور مستقیم و ۱۵۰۰ نفر به طور غیرمستقیم فرآهم می کند.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضفات برگرفته از خبرگزاری صنایع ، تاریخ انتشار: 20خرداد 1399، کد خبر: 181364،www.sanayepress.com

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین