پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۱۳۷۷
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۴
بیژن زنگنه امروز (پنجشنبه) به مهندس شمسایی، مشاور خود ماموریت داد تا علت حادثه خودکشی یکی از کارکنان در میدان یادآوران را بررسی کند.
شعارسال:وزیر نفت درخصوص حادثه تلخ خودکشی یکی از کارکنان شاغل در شرکت پیمانکاری دستور پیگیری داد.
 
در این دستور که خطاب به مشاور وزیر نفت است، آمده که با توجه به حادثه تاسف بار خودکشی یکی از کارکنان حراستی شاغل در یکی از پیمانکاران دست دوم در منطقه یادآوران، بدین وسیله به جانبعالی ماموریت داده می شود که به اتفاق آقای فهیمی تبار، مدیر کل منابع انسانب وزارتخانه، با فوریت برای شناخت علت واقعی حادثه، نسبت به بررسی میدانی موضوع از جوانب مختلف و کسب اطلاعات از دستگاه ها و مقامات مرتبط، اقدام کرده و نتیجه را همراه با پیشنهاد، مستقیما به اینجانب گزارش نمایید.
 
در ادامه تاکید شده که علاوه بر این، ضمن دلجویی حری از بازماندگان محترم مرحوم عمران روشنی مقدم، لطفا مراتب تسلیت اینجانب را نیز به ایشان ابلاغ فرمایید.
 
همچنین رونوشت این نامه به استاندار خوزستان جهت صدور دستور همکاری و شرکت متن جهت همه گونه همکاری ارسال شده است.


شعارسال،با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از  خبرگزاری برنا   ،تاریخ انتشار:   22 خرداد 1399،کدخبر:  1014228،www.borna.news
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین