پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۸۴۵۵
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵
میرتاج‌الدینی گفت: خروجی چنین طرح‌هایی از سوی مجلس با توجه به چکش‌کاری‌هایی که در خصوص طرح‌ها در کمیسیون‌های تخصصی صورت می‌گیرد، به‌طور حتم برای رفع مشکلات کشور مثمرثمر است.
شعار سال: سیدمحمدرضا میرتاج‌الدینی با اشاره به طرح اقتصادی مطرح شده از سوی رئیس مجلس گفت: ارائه چنین برنامه‌ای از سوی مجلس تقابلی با کار دولت نبوده و در راستای تعامل با قوه مجریه تلقی می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه ارائه طرح از سوی مجلس در خصوص امور جاری کشور و رفع مشکلات آن طبق قانون اساسی انجام می‌شود، افزود: با توجه به چکش‌کاری‌هایی که در خصوص طرح‌ها در کمیسیون‌های تخصصی مجلس صورت می‌گیرد به‌طور حتم خروجی کار برای رفع مشکلات کشور مثمرثمر واقع خواهد شد.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرمایش‌های مقام معظم رهبری در خصوص تعامل هرچه بیشتر مجلس و دولت تصریح کرد: هر چند طرح اقتصادی مجلس از سوی رئیس قوه مقننه مطرح شده، اما به‌طور حتم در حین بررسی آن در کمیسیون‌های تخصصی نظر دولت نیز اخذ شده و با تعامل کامل آماده ابلاغ و در نهایت اجرا خواهد شد.

میرتاج‌الدینی با بیان اینکه نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی مجلس قصد کمک به دولت را داشته و بدون بغض یا نگاه سیاسی در پی رفع مشکلات هستند، گفت: نگاه مجلس در راستای حل مشکلات مردم هم‌فکری با دولت بوده و در این راستا از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم ادامه داد: اگر نماینده‌ای در موضوعی ورود کرده و حتی گاهی با لحن تند نیز درباره دولت اظهارنظر می‌کند قطعاً قصد دشمنی با مسئولان را ندارد.

نایب رئیس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نمایندگان در رابطه با مشکلات اقتصادی مردم طرح‌های مختلفی را در دست تدوین دارند، عنوان کرد: خوشبختانه تعامل مثبتی شکل گرفته و رفع مشکلات مردم در اولویت است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری آنا، تاریخ انتشار: ۲۷ تیر ۱۳۹۹، کد خبر ۵۰۲۰۲۵، www. ana.press
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین