پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۸۹۳۵۱
تاریخ انتشار : ۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۳
شعار سال: علی اعطا، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران در پستی توئیتری نوشت: به عنوان عضو شورا و از حیث وظیفه نظارتى خود، در صحن شورا به یکى از معاونت هاى شهردارى تذکرى دادم.

‏گفتم در فلان قرارداد، فلان اشکال وجود دارد و تضییع بیت المال صورت گرفته است.

‏معاون مربوطه بلافاصله با یکى از خبرگزارى‌ها مصاحبه مى کند و مى گوید: اگر کسی بیت المال را تضییع کرده... حتما با او برخورد کنند تا "سیه روى شود هر که در او غش باشد! "
 
حناچی به معاون خود، ادب و آداب مناسبات شورا و شهردارى بیاموزند

وارد محتواى تذکر نمى شوم. اما؛ از دکتر حناچى، شهردار متین و محترم تهران درخواست مى کنم به معاون خود، "ادب و آداب مناسبات شورا و شهردارى" بیاموزند.

این در حالی است که در جلسات قبلی شورای اسلامی شهر تهران علی اعطا تذکری را در صحن شورای اسلامی شهر تهران به اتفاق عجیب رخ داده در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اختصاص داد.

حناچی به معاون خود، ادب و آداب مناسبات شورا و شهردارى بیاموزند

در آن تذکر اعطا عنوان کرد: در معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران قراردادی برای انجام مطالعات تغییر ساختار شهرداری در این معاونت با یک شرکت خصوصی منعقد شده است.

وی عنوان کرد: بررسی نشان می‌دهد اصلا از نتایج این تحقیق و مطالعه در تصمیم گیری‌های مربوط به تغییر ساختار استفاده نشده است و به این ترتیب شاهد تضییع بیت المال هستیم.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از سایت برخط نیوز، تاریخ انتشار: ۳۰ تیر ۱۳۹۹، کدخبر: ۱۵۹۵۲۳۷۱۰۳۲۴، www.barkhatnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین