پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۰۶۰
تاریخ انتشار : ۲۷ شهريور ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی گفت: فاز نخست پالایشگاه ستاره خلیج فارس تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسد.
شعار سال:

مرضیه شاهدایی در حاشیه بازدید و نشست با مسئولان و مدیرعامل پتروشیمی شازند با اشاره به فعالیت پتروشیمی شازند اظهار داشت: نظم این پتروشیمی ستودنی است به‌طوری که میان همه پتروشیمی‌ها در هنگام ساخت مجتمع، همین نظم و دقتی را که در تولید محصول هستیم، می‌دیدیم.

وی افزود: جا دارد از بنیان‌گذاران این مجموعه یادی کنیم، زیرا که مایه افتخار در این صنعت هستند و در واقع باید گفت هرجا به‌هرشکل پایه‌گذاری بشود به همان شکل ارتقا می‌یابد بنابراین مهم است که یک مجموعه چگونه پایه گذاشته شود.

شاهدایی تصریح کرد: پتروشیمی شازند از لحاظ مدیریت و تنوع محصولات جزو واحدهای سرآمد کشور محسوب می‌شود.

معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پتروشیمی درباره سفر خود به استان مرکزی گفت: اصلی‌ترین هدف ما توسعه صنعت پتروشیمی در کشور است و یکی از اهداف مهم در درجه نخست سفر امروز بنده نیز بازدید از این مجتمع بود که البته در راستای توسعه و تأمین خوراک این مجموعه نیز بازدیدی داشتیم.

وی ادامه داد: اگر پالایشگاه ستاره خلیج فارس راه‌اندازی شود کل بنزین کشور را تأمین می‌کند، این درحالیست که فاز اول این پروژه تا پایان سال بهره‌برداری می‌شود که به همین منظور ابلاغ شد با توجه به نزدیکی موعد افتتاح این مجموعه، با مازاد محصول نیز مواجه می‌شویم.

شاهدایی اضافه کرد: یکی از مواردی که در دستور کار قرار دارد استفاده از خوراک‌های مازاد است و باید به‌دنبال این برویم که خوراک را از پالایشگاه‌ها بگیریم تا تمرکز روی افزایش تولید باشد که امیدواریم مجتمع پتروشیمی شازند توسعه یابد چراکه محصولات نهایی این مجتمع مورد نیاز داخل کشور است.


با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 25 شهریور 1395، کد مطلب:1186989 : www tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین