پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۴۰۲۴
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۰:۳۱
همه ما در چندماه اخیر، شاهد تلاش های واقعی و نسبتا سازنده حسین مدرس خیابانی در نقش سرپرستی وزارت صمت بوده ایم. بعید است از دوست و دشمن ، کسی مخالف این نظر باشد. بر این اساس و حتی با توجه به عدم رای اعتماد مجلس به ایشان، به پاس همه تلاش های سازنده شان، عنوان می کنیم که جناب آقای مدرس خیابانی، از شما متشکریم.
شعار سال:رای اعتماد مجلس یک بحث مدیریتی- سیاسی است و تشکر ما بحث دیگر. کسی که توانست بحث توسعه معادن را با جدیت خاص دنباله گیری کند و افزایش بهره وری معادن کوچک و متوسط را مطرح نماید. کسی که توانست اقدام به حمایت از تولید کنندگان داخلی، خصوصا حمایت خاص از کارخانجات تولید لوازم خانگی و همچنین صنایع فلزی کند. کسی که توانست ، اندکی از آشفته بازاری خودرو بکاهد، کسی که توازن اولیه بین صنعت و تجارت برقرار کرد. کسی که دغدغه معیشت مردم را داشت و .... .

در صحن علنی مجلس و در خصوص دغدغه داشتن در خصوص معیشت مردم و عملکرد خودش در این چندماه گفته است :

شرایط کشور در برهه کنونی بسیار سخت است، چرا که دشمنان کینه توز ما را تحریم کرده‌اند و شیوع کرونا نیز وضعیت را بدتر کرده است. البته نباید از فرصت‌های این دوران غافل شد چرا که توانمندی‌های ما افزایش یافته و در حوزه صادرات نیز پیشرفت قابل توجهی داشته ایم.

من هم در کنار شما نمایندگان مجلس دغدغه معیشت مردم را داشته و برنامه‌های خود رابه جهش تولید و افزایش آن با تکیه بر توان داخلی متمرکز کرده‌ام.

به شما اطمینان می‌دهم که وزارت صمت در دوره جدید فعالیت خود را با تکیه بر مقابله با واردات بی رویه کالا آغاز می‌کند.  بنده در یک سالی که به عنوان قائم مقام فعالیت کردم ثبت سفارش ۲۵۰ ردیف کالاهای غیرضروری را سد کرده و باعث صرفه‌جویی ۴ میلیارد دلاری شدم.

امسال به نام جهش تولید نامگذاری شده و وزارت صمت برنامه‌های متمرکزی برای حمایت از تولید داخل و جلوگیری از واردات بی‌رویه دارد. چندین ماه است که اقتصاد کشور بدون نفت می چرخد و در ۴۱.۳ میلیارد صادرات به میزان ۱۳۵میلیون تن به صد کشور جهان انجام شده است و ....
.
آقای مدرس خیابانی ، با وجود رای نیاوردن در مجلس ، با وجود برخی از کاستی ها در روند اداره وزارتخانه و ..... ، صمیمانه از شما تشکر می کنیم. مهمترین عامل تشکر ما را در نفوذناپذیری ایشان  در برابر باندهای خاص باید جستجو کرد. آقای نماینده ای که ..... و با جواب رد مواجه شدی و ...... ، به دلیل احترام به قانون به رای داده شده احترام می گذاریم و پذیرا هستیم. فکر نکن از ماجرای تخریب ها مطلع نبوده و نیستیم  ( حداقل 50 تماس) و فمر نکن زهرت را ریختی و انتقام روز ........ را گرفتی؟ مطمئن باش که با همکاری سایر دوستان رسانه ای و در لوای بهره گیری حداکثری از قانون ، نیش فساد را می شکنیم .

به وزیر بعدی وزارت صمت هم توصیه می کنیم، بدون واهمه و احساس ترس، حداکثر استفاده را از نیروهای توانمندی چون مدرس خیابانی بنمایند.

اختصاصی پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین