پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۵۸۳۰
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
نظام های مشاوره ای مجلس متاسفانه به چند نظام مشاور پذیری فردی نمایندگان ، مشاور پذیری کمیسیون ها ، مشاور پذیری هیات رئیسه و در نهایت مرکز پژوهش های مجلس ، خلاصه شده است. هیچ خبری از اخذ نظرات کارشناسی از انجمن های علمی و نهادهای صنفی نیست. در چنین حالتی ، بعضی از نمایندگان مجلس، دم از علامه گی و اولویت یابی و اولویت دانی و .... می زنند. نتیجه کار کاملا مشخص بوده و حتی نیازی به سو استفاده از فرمایش امام راحل ما در خصوص مجلس در راس امور است، نیز نمی باشد( حضرت امام برای چند مورد نظیر دانشگاه، از این اصطلاح استفاده نموده اند) . بعنوان نمونه ، آقای محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص ورود استارت‌آپ‌ها به بورس فرموده اند که در مجلس بررسی می‌شود؟ و .... .
شعار سال:محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس یازدهم، با اشاره به اینکه حضور استارتاپ های بزرگی مانند کافه بازار و ... در گام‌های نخست در بورس باعث الگو شدن برای دیگر شرکت‌های استارتاپی و باعث رونق بازار سرمایه می شود، قول بررسی و چگونگی حضور سریع و قطعی استارتاپ ها در جلسه روز شنبه نمایندگان مجلس جهت بررسی بازار سرمایه و بورس را داد.
 

پایگاه تحلیلی -خبری شعار سال، برگرفته از فضای مجازی
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین