پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 01
کد خبر: ۲۹۷۱۹۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۴
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: با اینکه شروع کلاس‌های درس برای دانشجویان فعلی از ۲۹ شهریور یا همان اوایل مهر ۹۹ است، اما ورود دانشجویان جدید به دانشگاه‌ها از اواخر مهر و اوایل آبان ماه ۹۹ خواهد بود.
شعار سال : سید حسین حسینی معاون آموزشی دانشگاه تهران تفاوت ثبت نام و آغاز سال تحصیلی جدید برای دانشجویان فعلی و دانشجویان جدیدالورود را تشریح کرد و اظهارداشت: پذیرش دانشجویان فعلی از ۸ شهریور ماه ۹۹ آغاز شد و به مدت یک هفته ادامه دارد.

حسینی افزود:، اما برای پذیرش دانشجویان جدید ما و همه دانشگاه‌ها منتظر اعلام قبولی‌های کنکور‌های سال ۹۹ توسط سازمان سنجش هستیم و با توجه به برگزاری با تاخیر کنکور‌های سال ۹۹ نسبت به سال‌های قبل، منطقی است که زمان پذیرش دانشجویان جدید هم با تاخیر همراه می‌شود.

*زمینه حداقل آشنایی فیزیکی دانشجویان جدید با دانشگاه فراهم می‌شود

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: با اینکه شروع کلاس‌های درس برای دانشجویان فعلی از ۲۹ شهریورماه ۹۹ یا همان اوایل مهر ۹۹ است، اما طبق پیش بینی قبلی مسوولان وزارت علوم و سازمان سنجش احتمالا ورود دانشجویان جدید به دانشگاه‌ها از اواخر مهر ۹۹ و اوایل آبان ماه ۹۹ صورت گیرد.

وی گفت: همچنین ترم تحصیلی جدید برای همه دانشجویان ترکیبی از آموزش مجازی و حضوری است؛ اما تلاش دانشگاه بر این است که در این مدت زمینه حداقل آشنایی دانشجویان جدید با دانشگاه به صورت فیزیکی فراهم شود.


شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری فارس، تاریخ انتشار:۹ شهریور ۱۳۹۹، کدخبر: farsnews.ir،۱۳۹۹۰۶۰۵۰۰۱۰۲۸
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
0
0
این کار کار خوبیه. چون تا 10 مهر ، موج دوم ادامه داره
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین