پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۸۴۰
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳
۸۸ سناتور آمریکایی در نامه‌ ای از رئیس جمهور این کشور خواستند تا همچنان تمام قطعنامه‌ های سازمان ملل متحد علیه رژیم صهیونیستی وتو شود.

شعار سال: به نقل از روزنامه صهیونیستی جروزالم پست، تعدادی از سناتورهای آمریکایی در حمایت از رژیم اشغالگر قدس با ارسال نامه ای به رئیس جمهور آمریکا از وی خواستند تا تمام قطعنامه‌ های سازمان ملل متحد علیه این رژیم وتو شود.

در این نامه که توسط ۸۸ سناتور از هر دو حزب دموکرات و جمهوریخواه آمریکا تنظیم و برای «باراک اوباما» رئیس جمهور این کشور ارسال شده، آمده است: جامعه جهانی باید از هر اقدامی که به چشم انداز پیشرفت های معنادار در فرایند صلح میان فلسطینیان و (رژیم) اسرائیل آسیب می‌زند، اجتناب کند.

بر اساس اعلام کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل (AIPAC) در ادامه این نامه تأکید شده است: قطعنامه‌ هایی که به بهترین نحو نیز علیه «رژیم» اسرائیل تنظیم شده‌ باشد هم می‌تواند طرفین را به نحوی درگیر کند که نتوانند به پای میز مذاکره بازگردند.

این در حالیست که در این نامه به چند دهه مذاکره بی حاصل با رژیم کودک کش صهیونیستی و شهادت هزاران کودک، زن و مرد بی دفاع در سرزمین های اشغالی اشاره ای نشده است.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار 30 شهریور 95 ، کد مطلب: 3774367: www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین