پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۲۹۹۵۲۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰
یکی از انتظارات مردم کرج از نماینده منتخب این است که این روز و حضور حماسی مردم را فراموش نکند و به همین شکل که مردم برای انتخاب نماینده پای صندوق‌های رای آمدند، فرد منتخب نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

شعار سال: یکی از انتظارات مردم کرج از نماینده منتخب این است که این روز و حضور حماسی مردم را فراموش نکند و به همین شکل که مردم برای انتخاب نماینده خود به پای صندوق‌های رای آمدند، فرد منتخب نیز برای رفع مشکلات مردم تلاش کند.

مردم در طول تاریخ انقلاب اسلامی نشان دادند که در هر برهه و با وجود هر سختی در کنار نظام مقدس اسلامی ایستاده اند و برای سربلندی کشور از جان خود نیز میگذرند.

یکی از افرادی که برای رای دادن به شعب اخذ رای آمده بود در کرج اظهار داشت: امروز آمده‌ایم نماینده اصلح را انتخاب کنیم.

وی با بیان اینکه تنها دارایی ما برای اصلاح وضعیت موجود یک رای است، افزود: فردی که با رای مردم منتخب می‌شود باید انسان واقعی بوده و برای مشکل مردم راهگشا باشد.

وی با اشاره به اینکه با یک دنیا امید به پای صندوق‌های رای آمدیم، بیان کرد: امیدواریم با انتخاب فرد اصلح شاهد اتفاق‌های خوب در سطح استان و کشور باشیم.

یکی دیگر از افراد حاضر در شعب اخذ رای در کرج اظهارداشت: نماینده باید بتواند به مردم خدمت کند. وی با اشاره به فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر استفاده از نیرو‌های جوان، افزود: نماینده باید جوابگوی مردم باشد و به داد مستمندان برسد.

یکی دیگر از افراد حاضر در شعب اخذ رای در کرج اظهار داشت: بر تک تک ما واجب است که در انتخابات شرکت کنیم و به فرد اصلح رای دهیم.

وی با بیان اینکه نماینده مجلس باید دلسوز نظام و کشور باشد، گفت: بیکاری و اقتصاد دو مشکل عمده‌ای است که امروز مردم با آن رو برو هستند و لازم است که نماینده در راستای کاهش این مشکلات تلاش کند.

یکی دیگر از رای دهندگان خاطر نشان کرد: نماینده اصلح از نظر من این است که قانونی را که تصویب می‌کند بر اجرای آن نیز نظارت داشته باشد.

شعار سال،  با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته  از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 21 شهریور    99، کد خبر:   2346608، www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
0
0
اصلابيكاري هم هيچي! براي بيمه بيكاري چرا اينطوري با ملت برخورد ميكنيد؟ اداره كار كرج همه پرونده هارو ارجاع بيخودي ميزنه به تهران اون بنده هاي خدا هم نميدونن جواب مارو چي بدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۳
0
0
بیکاری در کل ایران داره بیداد میکنه اون هم تازه افرادی که دارای تخصص های خوبی هستن خونه نشین شدن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین