پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۷۰۰
تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۸
فرماندار جاجرم گفت: پیمانکار پروژه جاده اصلی میامی به جاجرم قول مساعد پایان توقف اجرای این پروژه و اجرای مجدد آن را داد.
شعارسال: علی اکبر محبی اظهارکرد: تکمیل این پروژه در دستور کار قرار گرفته و به زودی انجام می شود.

فرماندار جاجرم تصریح کرد: پیگیری برای ساخت کارخانه شمش آلومینا و پروژه مهم ساخت ریل آهن در شهرستان جاجرم از جمله کارهای مهم این فرمانداری است.

وی تصریح کرد: با همیاری و حمایت های استاندار تجهیزات کارخانه شمش از ژاپن خریداری شده وتا 8 اردیبهشت وارد بندر می شود.

محبی افزود: در سال 94 فاز اول این کارخانه به بهره برداری می رسد که می تواند در رفع مشکل بیکاری واشتغال این شهرستان مفید باشد.

فرماندار جاجرم همچنین از انجام کارهای اولیه تفاهم نامه ساخت بزرگترین کارخانه ریل آهن در شهرستان توسط سرمایه گذار بخش خصوص خبر داد و افزود: با توجه به راه اندازی این کارخانه جاجرم می تواند یکی از قطب های بزرگ ریل سازی در کشور باشد.

محبی افزود: دولت تدبیر وامید نیز در بر اساس توسعه محوری به دنبال شغل و ایجاد اشتغال است و از طریق ایجاد بنگاه های زود بازده وارائه تسهیلات از افرادی که دارای طرح های اقتصادی هستند حمایت می کند.

فرماندار جاجرم با بیان اینکه فرمانداری از این طرح ها حمایت می کند تصریح کرد: چرا که این طرح ها خود می توانند زمینه اشتغال افراد زیادی را در شهرستان فراهم سازند.

محبی از مسئولان وجناح های سیاسی خواست تا برای پیشرفت اقتصاد وفرهنگ شهرستان اختلافات جناحی را کنار بگذارند و به دنبال پیشرفت شهرستان باشند.

فرماندار جاجرم همچنین از راه اندازی پایگاه هلال احمر در سنخواست خبر داد و گفت: با پیگیری های انجام شده مشکلات راه اندازی این پایگاه حل شده و آماده ارائه خدمات به مردم است.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی تین نیوز، تاریخ انتشار: یکشنبه 7 اردیبهشت 1393، کد خبر: 4941، www.tinn.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین