پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۰۸۴۴۸
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تخلفات برخی نانوایی‌ها در فروش آرد سهمیه‌ای به نانوایان آزادپز گفت: آنچه موجب شده که سودجویان و اخلالگران اقتصادی از این فضا سوءاستفاده کنند، شکاف بین قیمت آرد دولتی و آرد آزاد است.

شعار سال: امید جهان‌نژادیان، در خصوص آخرین وضعیت ذخایر گندم در خوزستان، اظهار کرد: در حال حاضر در مراکز ذخیره‌سازی گندم خوزستان بیش از ۵۰۰ هزار تن گندم داخلی و ۳۵۰ هزار تن گندم وارداتی وجود دارد و این میزان ذخیره‌سازی نسبت به ۵ سال گذشته در شرایط بهتری است.

نیاز واقعی به گندم، به خوبی تامین می‌شود

وی افزود: دغدغه‌ای در خصوص تامین گندم و آرد مورد نیاز خوزستان وجود ندارد و نیاز واقعی به کالای استراتژیک گندم، به خوبی تامین می‌شود. ۳۵۰۰ واحد نانوایی فعال در استان خوزستان به واسطه ۱۵ کارخانه تولید آرد، ماهانه ۴۲ هزار تن آرد استحصالی از گندم موجود در خوزستان را از طریق شبکه حمل و نقل طی سه نوبت در هر ماه دریافت می‌کنند.

اختلاف قیمت بین آرد دولتی و آرد آزاد، عامل سوءاستفاده اخلالگران اقتصادی

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خوزستان با اشاره به تخلفاتی که برخی از نانوایی‌ها در بحث فروش آرد سهمیه‌ای خود به نانوایان آزادپز انجام می‌دهند، تصریح کرد: دولت گندم را با احتساب هزینه‌های جانبی با بهای تمام‌شده هر کیلوگرم حدود ۳ هزار تومان به صورت کامل تامین و با قیمت ۶۶۵ تومان برای تولید آرد در اختیار کارخانجات قرار می‌دهد اما آنچه موجب شده که سودجویان و اخلالگران اقتصادی از این فضا سوءاستفاده کنند، شکاف بین قیمت آرد دولتی و آرد آزاد است.

وی افزود: نان مانند روال گذشته تهیه و توزیع می‌شود و با ایجاد اکیپ‌های بازرسی از سوی اداره‌کل غله و خدمات بازرگانی، سازمان صمت، اتحادیه نانوایان و فرمانداری‌ها کیفیت نان، مورد رسیدگی و ارزیابی قرار می‌گیرد.

خوزستان قطب مهم کشاورزی کشور

جهان‌نژادیان گفت: خوزستان به عنوان یکی از قطب‌های مهم کشاورزی کشور، با تولید بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تنی گندم، تامین نان ۱۵ میلیون نفر از مردم کشور را به عهده دارد.

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از  خبرگزاری  ایسنا ، تاریخ انتشار: 5 آبان 1399 ، کدخبر: 99080502434، www.isna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
خوزستان داره از کمبود مواد اولیه و اولیه های زندگی منفجر میشه اینا باید زودتر از این ها به داد این استان میرسیدن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۷
0
0
دیگه نون رو از مردم ستم دیده خوزستان دریغ نکنید بذارید به همین اندک نونی که میاد سر سفره دلخوش باشن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۸
0
0
خوزستانی های عزیز به نظر من اگر میتونن و تواناییش رو دارن باید مهاجرت کنن به شهر های کناری ا مسئولین یکم به خودشون بیاد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین