پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۰۳۱۸
تاریخ انتشار : ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۶
رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی از پرداخت ۵۹۸ میلیارد ریال تسهیلات کرونایی به ۷ هزار کسب و کار آسیب دیده استان خبر داد و گفت: ۱۰ هزار پرونده در این خصوص تشکیل شده است.
شعار سال: علی اصغر هدایتی اظهار کرد: تا به امروز ۱۰ هزار و ۶۹۴ پرونده برای مشاغل آسیب دیده از کرونا در استان تشکیل شده است که پرداخت تسهیلات به آنها اعتباری نزدیک به ۹۵۹ میلیارد ریال نیاز دارد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های خراسان شمالی ادامه داد: تاکنون پرداخت تسهیلات به ۷ هزار و ۶۰ پرونده به مبلغ ۵۹۸ میلیارد ریال انجام پذیرفته است.

وی افزود: فقط تا پایان آبان ماه برای ثبت نام وام مشاغل آسیب دیده از کرونا فرصت باقی مانده است.

هدایتی در ادامه به تسهیلات ودیعه مسکن نیز اشاره داشت و گفت: ثبت نام این وام برعهده راه و شهرسازی است و سهمیه هر بانک به صورت جداگانه مشخص می‌باشد.

رئیس کمیسیون هماهنگی بانک‌های استان بیان داشت: ۹۴۱ پرونده در این راستا تشکیل شده و برای ۴۴۱ پرونده به مبلغ ۶۶ میلیارد ریال تسهیلات ارائه شده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار: 16 آبان  1399، کد خبر: 5064517،  www.mehrnews.com

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین