پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 28
کد خبر: ۳۱۱۳۳
تاریخ انتشار : ۱۳ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با استیضاح وزیر آموزش و پرورش مخالف هستند؛ بنابر این طرح استیضاح فانی رای نخواهد آورد.
شعارسال: رمضانعلی سبحانی فر روز شنبه در جمع خبرنگاران در سبزوار افزود: به رغم اعلام وصول طرح استیضاح وزیر آموزش و پرروش در هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی، پنج نفر از نمایندگان چهارشنبه امضاهای خود را پس گرفتند.

وی ادامه داد: همچنین تعدادی از نمایندگان مجلس خواستار توقف این طرح تا روز یکشنبه 11 مهر شده اند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به آغاز سال تحصیلی و فرارسیدن ماههای پایانی فعالیت دولت یازدهم استیضاح فانی کمکی به بهبود وضعیت فعلی وزارت آموزش و پرورش نمی کند و فقط باعث می شود در این مجموعه خلاء به وجود بیاید.

وی افزود: نمایندگان طراح استیضاح، وضعیت اقتصادی وزارت آموزش و پرورش، معیشت معلمان و نوسازی تجهیزات اداری و مدرسه ها را از دلایل استیضاح وزیر می دانند.

سبحانی فر گفت: این مشکلات با استیضاح وزیر آموزش و پرورش حل نمی شود بلکه باید با تلاش و همدلی برای رفع آنها اقدام کرد.

سبزوار در فاصله 230 کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا)، تاریخ انتشار: شنبه 10 مهر 1395، کد خبر: 82250778 (5587873)، www.irna.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین