پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۱۷۵۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۹
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی: براساس گزارشات و بررسی‌های صورت گرفته شاهد بی عدالتی در به کارگیری نیروی انسانی در مسئولیت‌ها و رده‌های مختلف مجموعه وزارت نیرو و شرکت‌های زیر مجموعه آن هستیم.

شعار سال: علی بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون اجتماعی این هفته میزبان رضا اردکانیان، وزیر نیرو خواهد بود گفت: تعدادی از نمایندگان از جمله خودم درباره عملکرد وزیر نیرو سوالاتی داریم که آقای اردکانیان این هفته برای پاسخ به سوالات در کمیسیون حاضر خواهند شد.

وی با اشاره به محور سوالات از وزیر نیرو افزود: آقای اردکانیان باید درباره بی تدبیری های این وزارتخانه در خصوص نوع جذب نیروی انسانی، پرداخت حقوق های نجومی و ساختار سازمانی و شرح وظایف این وزارتخانه به نمایندگان توضیح دهد.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: براساس گزارشات و بررسی های صورت گرفته شاهد بی عدالتی در به کارگیری نیروی انسانی در مسئولیت ها و رده های مختلف مجموعه وزارت نیرو و شرکت های زیر مجموعه آن هستیم.

بابایی خاطرنشان کرد: متاسفانه در حال حاضر شاهد ناکارآمدی مدیران این وزارتخانه در سطوح مختلف و بخش های زیر مجموعه ای هستیم که آقای اردکانیان باید در این باره توضیح دهند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی همچنین درباره طرح «پیشخوان دولت» که در دستور کار این کمیسیون قرار دارد گفت: دو فوریت طرح پیشخوان دولت در مجلس دهم به تصویب رسیده بود که در جریان بررسی های شورای نگهبان ایراداتی به این طرح گرفته شد.

نماینده مردم ساری در مجلس ادامه داد: براساس این طرح مقرر شده که تمام 150 شغلی که در سازمان امور استخدامی احصاء شده است به پیشخوان دولت واگذار شود که در مجلس موافقان و مخاللفانی دارد.

بابایی با اشاره به اینکه برخی این طرح را انحصاری دانسته و برخی آن را مغایر با اصل عدالت در قانون اساسی می دانند تاکید کرد: این طرح برای رفع ایراد در دستور کمیسیون قرار گرفته که در هفته جاری نسبت به بررسی آن اقدام خواهد شد.

 

 

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانا، تاریخ انتشار ۲۵ آبان ۹۹، کد خبر: -، dana.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
هميشه دم انتخابات يه عده اين حقوق نجومي رو مطرح ميكنن كه از اول انقلاب بعد از هاشمي بوده
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
0
0
یکی باید حقوق نجومی خود مجلسی هارو بررسی کنه
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۳۰
0
0
مجلس؟ قوه قضائیه باید ورود کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین