پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۶۴۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۷ آذر ۱۳۹۹ - ۲۳:۰۶
شهناز رمارم در جریان بازدید از محله طبرسی و دیدار با اعضای شورای اجتماعی این محله، با تأکید براینکه مشکلات محلات کم‌برخوردار درد‌های پرتکراری است که سال‌ها گفته‌شده و طبیعی است تحمل مردم در پس سال‌ها محرومیت تمام‌شده باشدگفت: هدف اصلی این جلسات حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در بین مردم و شنیدن حرف آن‌ها است.
شعار سال: شهناز رمارم در جریان بازدید از محله طبرسی و دیدار با اعضای شورای اجتماعی این محله، با تأکید براینکه مشکلات محلات کم‌برخوردار درد‌های پرتکراری است که سال‌ها گفته‌شده و طبیعی است تحمل مردم در پس سال‌ها محرومیت تمام‌شده باشد، گفت: هدف اصلی این جلسات حضور اعضای شورای شهر و مدیران شهرداری در بین مردم و شنیدن حرف آن‌ها است.

وی بابیان اینکه اگر منتظر طرح تفصیلی بمانیم از کار توسعه محلات ناکارآمد و پیرامونی عقب میفتیم، گفت: با تشکیل دفاتر توسعه محلی و اقدام به طراحی سند توسعه درصدد پیشرفت کار‌های در اختیار مدیریت شهری بودیم لذا امروز که در کل کشور تنها ۲۵ دفتر توسعه وجود دارد، اما در مشهد ۲۸ دفتر توسعه و تسهیلگری مشغول مطالعه و تهیه سند توسعه محلات هستند.

رمارم با یادآوری اینکه طرح تفصیلی حوزه شمال شرق شامل محلات طبرسی در حال بررسی است و تا پایان سال نهایی می‌شود، گفت: از ۳۳۰ هکتار اراضی محله طبرسی تنها ۶۰ درصد اراضی آزاد است. این درحالی است که آمار تمام سرانه‌های محله منفی است و متأسفانه در اثر سو استفاده گذشتگان اراضی ریزدانه شده و فروخته‌شده است. امروز هم هر کس زمین کوچکی دارد نیت به ساختن خانه و سرپناه دارد.

وی همچنین گفت: هرچند مشکلات کاری در بدنه شهرداری زیاد است، اما باید بتوانیم روند کاری و پاسخگویی را تسریع کرده به‌ویژه روال صدور مجوز‌ها باید تسهیل شود.

به گفته عضو هیات رئیسه شورای شهر مشهد، در شورای پنجم تلاش زیادی برای سبک شدن روال اجرای بروکراسی و حذف مراحل اضافی اداری انجام‌شده و شهرداری نیز برای مدیریت اراضی بزرگ‌مقیاس اداره جدیدی تأسیس کرده تا روال تأمین زمین و توافقات راحت شود.

رمارم در توضیح پروژه‌های عمرانی محله طبرسی گفت: حجم کار عمرانی شهرداری در منطقه ۳ زیاد است ازجمله کال رسالت ۹۱ بااعتبار ۸ میلیارد تومان از امسال آغاز می‌شود و بدنه‌سازی کال رسالت بااعتبار ۲۰ میلیارد آغاز شده و پس‌ازآن پارک خطی استارت می‌خورد. پروژه جمع‌آوری آب‌های سطحی نیز در دستور اجراست و به‌طور منظم اجرا می‌شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از اخبار بنا، تاریخ انتشار:۲۶ آذر ۱۳۹۹، کدخبر: -، bananews.ir
اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۸
0
0
شهرداری ها خیلی وقته که دارن مسر رو اشتباهی میرن و در این زمینه مشکلات فراوونی هم ایجاد کردن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
0
0
شهرداري ها بايد اين نكته رو به خوبي بدونن كه در زمينه حق مردم نبايد كوتاهي كرد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین