پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۷۷۱
تاریخ انتشار : ۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۹
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طبق مصوبه مجلس شورای اسلامی ۴۰ حوزه به تعداد حوزه‌های انتخاباتی کشور اضافه می‌شود.

شعار سال: سلمان خدادادی در جلسه شورای اداری شهرستان مراغه اظهارداشت: شهرستان مراغه به لحاظ نقش محوری که در جنوب استان دارد می تواند باعث توسعه و رونق این منطقه باشد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه این شهرستان از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالایی نسبت به دیگر شهرها برخوردار استافزود: مراغهباید بیش از این توسعه یابد و به جایگاه واقعی خود برسد.

وی با اشاره به اینکه نقش مدیریت شهری در توسعه شهرستان اساسی است خاطرنشان کرد: توسعه و جلب رضایت مردم بر عهده مدیران اجرایی از جمله نماینده آن شهر است ولی مردم مراغه نباید از نبود نماینده در این چند ماه نگران باشند.

نماینده مردم ملکان در مجلس شورای اسلامی و نماینده معین مراغه و عجب‌شیر در خصوص توسعه ظرفیت درمانی این شهرستان یادآور شد: مشکلات درمانی منطقه ناشی از ضعف‌های بیمارستانی مراغه است این شهرستان درزمینه درمان باید جواب گوی مردم شهرهای اطراف نیز باشد.

وی با اشاره به طرح افزایش تعداد حوزه‌های انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد: بنا به مصوبه مجلس شورای اسلامی 40 حوزه به تعداد حوزه‌های انتخاباتی کشور اضافه خواهد شد که با اقدامات صورت گرفته امیدواریم مردم مراغه و عجب‌شیر در انتخابات میان‌دوره‌ای مجلس دو نماینده راهی مجلس کنند.

معاون استاندار و فرماندار مراغه نیز در ادامه با اشاره به روند پیشرفت فیزیکی طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی شهرستان گفت: با احداث کارگاه‌های قطعه سوم و چهارم آزادراه مراغه به هشترود از هفته بعد عملیات اجرایی قطعه سوم و چهارم این پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: با اختصاص 50 میلیارد ریال برای بیمارستان سینا و 30 میلیارد به استادیوم ورزشی امیدواریم این دو پروژه تکمیل و به پایان برسد.

ظفر محمدی افزود: با برنامه‌ریزی انجام‌شده در بخش‌های مختلف مشکلات فرودگاه سهند مرتفع و مراکز درمانی مراغه با هدف ارائه خدمات به سایر شهرستان‌های جنوبی این استان تقویت می‌شود.

با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری تسنیم، تاریخ انتشار 15 مهر95 ، کد مطلب: 1206594: www.tasnimnews.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین