پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۱۸۷۸۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۷
رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قراردادهای واگذاری شرکت هفت تپه و پالایشگاه نفت کرمانشاه گفت: تصمیم گیری نهایی درباره فسخ قرارداد‌های این دو مجموعه در جلسه امروز (سوم دی‌ماه) این هیأت صورت نگرفت و به جلسه بعدی موکول شد.
شعار سال: عبدالعلی میرکوهی، رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد‌های واگذاری شرکت هفت تپه و پالایشگاه نفت کرمانشاه در خصوص جزئیات جلسه امروز (سوم دی‌ماه) این هیأت گفت: دقایقی پیش جلسه هیأت داوری برای تعیین تکلیف فسخ قرارداد‌های واگذاری این دو مجموعه به اتمام رسید و تصمیم گیری در این باره به زمان دیگری موکول شد.

میرکوهی افزود: با توجه به اینکه نیاز به ارائه مدارک بیشتری از سوی طرفین برای صدور رأی نهایی در هیأت بود، قرار است جلسه دیگری به این منظور برگزار کنیم؛ اما فعلا مشخص نیست در چه تاریخی آن جلسه برگزار شود.

رئیس هیأت داوری بررسی فسخ قرارداد‌های واگذاری شرکت هفت تپه و پالایشگاه نفت کرمانشاه با تاکید بر اینکه قرار است یکسری اقدامات کارشناسی در خصوص پرونده پالایشگاه صورت گیرد، ابراز کرد: هر زمان که طرفین مدارک و مستندات لازم را به هیأت داوری ارائه دهند، جلسه بعدی برگزار خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه زمان برگزاری جلسه بعدی هنوز مشخص نیست، خاطرنشان کرد: مشخص نیست در چند جلسه رأی نهایی برای فسخ قرارداد‌های این دو مجموعه صادر شود و همه این موارد بستگی به تکمیل بودن پرونده‌های مربوطه دارد، اما امیدواریم تصمیم گیری نهایی در بیش از دو جلسه صورت نگیرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری دانشجو، تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۸۹۹۸۸۵، snn.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
از این جلسات بی نتیجه این ها زیاد داشتن شک نداشته باشید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۹:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۴
0
0
کرمانشاه هم نیاز داره که در زمینه های صنعتی بهش بیشتر از همیشه رسیدگی بشه
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین