پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۰۷۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
واقعا باید برای برخی از نمایندگان دوره‌های اموزشی نوع برخورد گذاشت. این حرف را نباید به معنای توهین به نماینده مجلس تلقی نمود، بلکه فرصتی برای ارتقا توانمندی‌های آنان و کاهش نارضایتی‌های شهروندان از بعضی از برخورد‌ها و رفتار‌های نادرست تعدادی از نمایندگان است. بعنوان نمونه به گزارش تهیه شده زیر و ارتباط رسانه با برخی از نمایندگانی که به کلیات بودجه رای مثبت داه اند، توجه کنید.

  شعار سال: با تماس برقرار شده توسط خبرنگار رسانه نود اقتصادی(حمید رضا جوانبخت) با برخی از نمایندگانی که به کلیات بودجه ، پاسخ مثبت داده اند ، جواب برخی از نمایندگان ، بشرح زیر است.

*** سهراب گیلانی نماینده مردم شوشتر : اول که خودم را معرفی کردم حاضر شد گفت‌وگو کند، اما بعد وقتی پرسیدم رأی اش چه بوده و سوال را شنید، ناگهان  تلفن را قطع کرد.

*** مجتبی یوسفی نماینده خوزستان :معقول و منطقی حرف زد. یوسفی غیرمستقیم می گفت به کلیات رأی مثبت دادیم تا بتوانیم جزئیات را اصلاح کنیم؛ اگر جزئیات اصلاح نشود در صحن علنی رأی منفی می‌دهم!

*** فرهاد طهماسبی نماینده فارس : خودم و رسانه را معرفی کردم و قبول کرد جواب بدهد. اما وقتی سوال من درباره رای‌ اش به لایحه بودجه را شنید گفت: شما را نمی‌شناسم و حراست مجلس توصیه کرده به این سوالات پاسخ ندهیم. تا خواستم بپرسم منظورتان چه جور سوالاتی است تلفن را قطع کرد!

*** محمد رشیدی، نماینده مردم کرمانشاه : من به کلیات لایحه بودجه رای مثبت دادم . رد کردن بودجه کار مردم را معطل می‌کرد، چون مجبور بودیم بودجه سه دوازدهم تصویب کنیم/ به نفع مردم نیست که مجلس تبدیل به فضای شوآف، سیاسی و بزرگ کردن اختلافات شود!

*** عبدالله ایزدپناه نماینده خوزستان : برخلاف خیلی‌ها شفاف و مودبانه نظرش را گفت و بیان داشت که،  علیرغم تمام انتقاداتي که به لایحه بودجه ۱۴۰۰ داشتم، به کلیات رای مثبت دادم و اولین نفر در حمایت از آن نطق کردم. به نظر من رد کردن لایحه بودجه یک دور باطل بود.

*** ‏رحمت الله نوروزی نماینده مردم علی آباد کتول:  رای ما به لایحه بودجه قبل از نامه رئیس جمهور به رئیس مجلس، منفی بود ولی بعد از نامه مثبت شد.

*** مهرداد گودرزوند چگینی نماینده مردم رودبار:  رأی نمایندگان مخفی است.مردم به ما اعتماد کرده‌اند و تشخیص ما را قبول دارند. نیازی نیست بگوییم به کلیات بودجه چه رأیی داده‌ایم!

*** محمدرضا دشتی نماینده اردکان:  چه فرقی می‌کند به کلیات لایحه بودجه مثبت رای داده باشم یا منفی؟ فقط به مردم شهرستان خودم رای ام را می‌گویم!

آیا این شیوه پاسخگویی ، شیوه منطقی برای مواجهه با افکار عمومی است ؟ آیا مودبانه، منطقی و اخلاقی است که نماینده تلفن را روی خبرنگار قطع کند؟

آقای رئیس مجلس، مردم خواهان ارتقا شفافیت فعالیت نمایندگان، افزایش نظارت های مردمی بر کار آنها و همچنین ارتقا سطح متعهد شدگی و پاسخگویی هستند.


پایگاه تحلیلی- خبری شعار سال ،برگرفته از رسانه مکتوبات

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
0
0
دمتون گرم که این همه در زمینه مجلس و زیر ذره بین گذاشتن این افراد مصر هستید
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
0
0
قبول كنيم كه در زمينه كليات بودجه واقعا بد كرديم به مردم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین