پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۷۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸
نماینده پیشین مجلس می‌گوید: نمایندگان مجلس فعلی ظرفیت و توان انجام امور را ندارند. از ابتدای کار خود روی دور توهین افتاده‌اند و کوچکترین برنامه‌ای برای انجام امور کشور ندارند. مگر با قانون اسرائیل نابود می‌شود؟ اساسا کجای دنیا کشوری دشمن خود را اینگونه نابود می‌کند؟
شعار سال: یک گروه از نمایندگان مجلس طرحی پیشنهاد داده‌اند که ماده پنجم آن، دولت را مکلف می‌کند تا ۲۰سال دیگر اسراییل را از میان ببرد. جزئیات این طرح که اقدام متقابل ایران در برابر ترور شهید قاسم سلیمانی نام دارد هفته گذشته در صحن علنی مجلس اعلام وصول شد و جزئیات آن روز گذشته در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت. جزئیات این طرح اما با تعجب بسیاری مواجه شده است. کاربران در شبکه‌های اجتماعی در واکنش به این خبر اعلام کردند که نمایندگان مجلس در کدام کشور قرار دارند که مشکلات ابتدایی و اساسی مردم خود را نمی‌بینند که چنین طرح‌هایی را مورد بررسی قرار می‌دهند!

نماینده پیشین مجلس معتقد است که اقدامات مجلس یازدهم به جریان اصولگرایی در انتخابات ۱۴۰۰ضربه سنگینی وارد خواهد کرد.

غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی نماینده پیشین مجلس درباره این طرح  گفت: دولت اسرائیل در منطقه به دولت کودک کش معروف است و خود به خود از صحنه محو می‌شود، اما اگر بخواهد چنین قانونی را تصویب کنند، فارغ از اینکه برخلاف قوانین بین‌الملل و سازمان ملل است، یک اجماعی علیه ایران شکل می‌گیرد و این به ضرر ماست. اکنون مجلس اولویت‌های داخلی بسیار زیادی دارد که باید به آن‌ها رسیدگی کند. اسرائیل خود به خود نابود می‌شود و دلیلی ندارد که ایران با وضع قانون بخواهد مسئولیت چنین موضوعی را برعهده بگیرد. این نشان از بی تدبیری ما است.

وی ادامه داد: ما نباید یکسری اقدامات را انجام دهیم که نه تنها اسرائیل را مظلوم کنیم، بلکه یک اجماعی را علیه خودمان در صحنه بین الملل انجام دهیم. ما تا بدین جای کار هیچ سندی را در هیچ کجای دنیا نداشتیم که نشان دهد می‌خواهیم اسرائیل را نابود کنیم و این رفتار، بسیار اشتباه و بی تدبیری است.

تخم‌مرغ ۴۵ هزارتومان شده نمایندگان به دنبال نابودی اسرائیل‌اند
جعفرزاده ایمن آبادی با بیان اینکه مصوبات مجلس نشان دهنده این است که یک گپی میان نمایندگان و مردم ایجاد شده است، تصریح کرد: این مصوبات و طرح‌ها نشان می‌دهد که نمایندگان از مشکلات مردم خبر ندارند و اگر خبر داشتند، متوجه می‌شدند که تخم مرغ شانه‌ای ۴۵ هزار تومان است! به جای تصویب قانون نابودی اسرائیل فکری به حال مشکلات مردم کنند.

رئیس بنیاد شهید استان گیلان، با تاکید براینکه از زمانی که این نمایندگان به اصطلاح انقلابی روی کار آمدند، تورم و مشکلات صد برابر شده است، تصریح کرد: این رفتارهایشان نشان می‌دهد که شعار‌های انقلابی گری و حل معیشت مردم صرفا شعار‌های گذرا و انتخاباتی بوده است. این جریان با این رفتارهایش در انتخابات ۱۴۰۰ ضربه بسیار سنگینی می‌خورد و این ضربه را هم اصلاح طلبان نزده‌اند، بلکه عملکرد نمایندگان مجلس یازدهم این ضربه را به جریان اصولگرا و انقلابی می‌زند؛ هم به لحاظ میزان مشارکت و هم به لحاظ ابعاد سیاسی. درست است که با رای ۱۰ درصدی در مجلس نشسته اند، اما همین ده درصد را هم با عملکردشان ناامید می‌کنند.

مجلس یازدهم برنامه‌ای برای انجام امور کشور ندارد
وی ادامه داد: نمایندگان مجلس فعلی ظرفیت و توان انجام امور را ندارند. از ابتدای کار خود روی دور توهین افتاده‌اند و کوچکترین برنامه‌ای برای انجام امور کشور ندارند. قوانین اصلاح نظام بانکی، اصلاح نظام مالیاتی، اصلاح نظامی اداری، گمرکی و ... کجاست؟ مجلس چه می‌کند؟ مگر با قانون اسرائیل نابود می‌شود؟ اساسا کجای دنیا کشوری دشمن خود را اینگونه نابود می‌کند؟

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از آژانس خبری رویداد24، تاریخ انتشار: 15 دی  1399، کد خبر: 4956563،  www.rouydad24.com

اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
اين ها الان براي سيا بازيه؟ بيشترين كسي كه تو اين قانون انتخابات جديد و مضحك دارن اسيب مي بينن اصلاح طلب ها هستن
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
انتخابات 1400 بايد تا وقتي دست خودمون هست هموار ترين انتخابات براي روي كار اومدن دولت جوان و انقلابي باشع
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
0
0
رياست جمهوري در ايران بسيار خواهان داره و همش دارن افرادي ميان كه مشكل دارن
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین