پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۰۹۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۹
سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها مجلس گفت: سازماندهی و نظارت کافی بر تبلیغات انتخاباتی در عرصه فضای مجازی وجود ندارد.
شعار سال: علی حدادی، در خصوص مسئله تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا در کشور و لزوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، گفت: کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس هنوز در خصوص موضوع تبلیغات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ با توجه به شیوع ویروس کرونا اقدامی نکرده، زیرا زمان برای پرداختن به این موضوع وجود دارد.

نماینده مردم ساوجبلاغ و نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی در رابطه با اهمیت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای تبلیغات انتخاباتی، اظهار کرد: فضای مجازی هنوز به درستی ساماندهی نشده است.

وی در این راستا، ادامه داد: در واقع شبکه ملی اطلاعات که می‌توانست بسترساز خوبی برای فضای مجازی باشد به خوبی شکل نگرفته است.

سخنگوی کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: می‌توان اذعان کرد سازماندهی و نظارت لازم و کافی بر عرصه فضای مجازی وجود ندارد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری خانه ملت، تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۴۵۶۱، www.icana.ir.
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
0
0
تو خیلی چیزها در زمینه انتخاباتی به شدت عقب هستیم و معلوم هم نیست قراره تا به کی اینطوری بمونیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین