پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۱۲۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، از سکوت وزارت خارجه نسبت به وقایع اخیر آمریکا، انتقاد کرد.
شعار سال: محمود احمدی بی‌غش عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در رابطه با سکوت وزارت امور خارجه نسبت به اغتشاشات اخیر در ایالات متحده آمریکا اظهار داشت: در اینکه دستگاه دیپلماسی ما همیشه یک پله از بقیه دنیا عقب است شکی نیست، اما قصه آمریکا فراتر از یک موضع‌گیری است.

وی تاکید کرد: فکر می‌کنم آمریکایی‌ها در واقعیت به وعده‌ای که حضرت امام داده بودند و حضرت آقا گفته بودند که امپریالیسم آمریکا در سراشیبی سقوط است، در حال رقم خوردن است و در مورد آمریکا این سرعت سقوط است که رو به افزایش است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: دیدیم که تقریباً بسیاری از کشور‌ها موضع‌گیری کردند و اتفاقی که در آمریکا افتاده است را افتضاح بزرگی برای ایالات متحده دانستند. ضمن اینکه شاید این انتقاد به دستگاه دیپلماسی وارد باشد که آمریکایی‌ها که در سال ۱۳۸۸ آنقدر ولع داشتند اتفاقات کوچک در ایران را بزرگ جلوه دهند و مشتی آدم که اهداف مشخصی داشتند را مردم ایران قلمداد کنند، امروز در سراشیبی سقوط هستند، اما دستگاه دیپلماسی ما خواب است. حقیقت این است که بیشتر از این نمی‌شد از وزارت خارجه انتظار داشت.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از خبرگزاری مهر، تاریخ انتشار:۱۸ دی ۱۳۹۹، کد خبر:۵۱۱۶۶۳۴، www.mehrnews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Netherlands
۱۵:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
اصلا من کاری با کشور های اروپایی و امریکایی ندارم! ما در این هشت سال چرا هوای همسایه های خودمون رو نداشتیم حداقل؟
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
0
0
وقتی رییس جمهور و مسولین یک کشور خواب باشند دیگه چه انتظاری از بقیه کار ها داریم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین