پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۲۸۸۶۷
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۶
آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های اولین نمازجمعه اصفهان پس از یکسال از شیوع ویروس کرونا در مصلی بزرگ اصفهان بیان داشتند که گرانی‌ها تقصیر فرد خاصی نیست، آدم انقلابی باید سختی بکشد! این در حالی است که بسیاری از کارشناسان، حکم به ناکارآمدی مدیریتی دولت و پیامد‌های سنگین فعالیت‌های نادرست آنان برای مردم می‌دهند. بر این قاعده و با توجه به اصل مسلم امر به معروف و نهی از منکر، از استاد عزیزمان درخواست می‌کنیم از حمایت‌های نابجا و تائید سو مدیریت‌ها، کنار بکشند. باید متذکر شد که بسیاری از امور نادرست انجام شده توسط دولت آنقدر ساده هستند که قابلیت پیمان سپاری و کنترات دارند!
شعار سال: آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در خطبه‌های اولین نمازجمعه اصفهان پس از یکسال از شیوع ویروس کرونا در مصلی  بزرگ اصفهان افزود: در جنگ بطور معمول پول کم و نیاز به آن در تمام کشور‌های دنیا بیشتر می‌شود و باید پول چاپ شود و چاره‌ای نیست.

وی اضافه کرد: پول وقتی پشتوانه نداشته باشد بی ارزش می‌شود، ولی کاری نمی‌شود کرد باید حقوق‌ها پرداخت بشود.

امام جمعه اصفهان افزود: نگوییم پس پولی که می‌دزدند چی می‌شود، زیرا این‌ها در مقابل نیاز حکومت و خرج دولت چیزی نیست هرچند که آن پول‌ها هم پس گرفته شده است.

وی با اشاره به کاهش ارزش پول عراق در زمان جنگ تحمیلی گفت: در آن زمان هزار دینار عراق ارزش یک دلار را داشت، ولی به دلیل اینکه الان با آمریکا در جنگ نیستند قدری اوضاع آن‌ها بهتر شده است.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود:، اما ما الان هم در جنگ هستیم و نباید پول بدون پشتوانه چاپ کنیم و ارزشش پایین بیاید، اما وقتی ضرورت شد چاره‌ای نیست و ضرورت همه حرام‌ها را حلال می‌کند.

وی با بیان اینکه باید به جای  فحش دادن و بد گفتن باید قدری رشد کرد، گفت: آدم جنگی باید بفهمد در جنگ حلوا تقسیم نمی‌کنند و فرد انقلابی باید سختی بکشد.  

امام جمعه اصفهان تصریح کرد: به دستور قرآن نباید زیر بار کفار برویم و طبق دستور ابا عبدالله الحسین (ع) باید مرگ با عزت را بهتر از زندگی با ذلت بدانیم.

آیت الله طباطبایی نژاد در بخش دیگری با تقدیر از حضور خودرویی مردم در راهپیمایی ٢٢ بهمن و اظهار ارادت به انقلاب و دشمنی با دشمنان انقلاب گفت: در استان اشتباهاتی از سوی جمعی رخ داد که جمع دشمن نبودند و دوست بودند و مقابله کردن و جلسه گذاشتن برای آن‌ها هم اشتباه است.

نماینده، ولی فقیه در استان اصفهان با برشمردن اقدامات پلیدانه دشمن در ۴٢ سال عمر انقلاب اسلامی افزود: ایستادگی مردم در مقابل دشمن با اطاعت از رهبر معظم انقلاب باعث شده که دشمن هیچ گاه به فکر جنگ فیزیکی با ایران نباشد.  

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: الان هم وزیر امور خارجه رییس جمهوری امریکا تهدید می‌کند که همه کار‌ها روی میز است که مجبورند همانند قبلی‌ها بردارند و با خودشان ببرند.  

وی با بیان اینکه تحریم اقتصادی و دشمنی آمریکا برای ایران تبدیل به فرصت شد، گفت: در راستای تحریم‌ها به پیشرفت‌های بسیاری دست یافتیم.

امام جمعه اصفهان اضافه کرد: البته اگر دشمنی‌های دشمن نبود و بی تدبیری‌هایی صورت نمی‌گرفت بسیار می‌توانستیم پیشرفت کنیم و در مجموع از هیچ کاری تاکنون عقب نیفتاده ایم.  

وی با طرح این سوال که آیا بایدن بهتر از ترامپ است گفت: نه بدانید جنایتکاران پشت پرده هستند آن مرام آمریکایی‌ها و صهیونیسمی است که پشت آن‌ها هستند و هیچ وقت با ما خوب نخواهند شد و حاضر نیستند یک قدم برای انرژی هسته‌ای بردارند.

آیت الله طباطبایی نژاد افزود: آن‌ها دست از تحریم‌ها بر نمی‌دارند، ولی ما مایوسشان و مجبورشان می‌کنیم که با ما بسازند وگرنه با همین ایستادگی تمام کشور‌ها را علیه آن‌ها بر می‌انگیزیم.

شعار سال؛ با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از دیده‌بان‌نیوز، تاریخ انتشار: ۱ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۱۰۲۳۳۸، www.didbaniran.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین