پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۰۴۱۶
تاریخ انتشار : ۱۰ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۵
از روز اول تشکیل کابینه دولت روحانی (۱۳۹۳)، شاهد آن بودیم که برخی از صاحب نظران هشدار ناکارآمدی دادند، می‌دانید چرا؟ تیم مدیریتی انتخابی اصطلاحا این کاره نبود. این وضعیت در طول هشت سال مدام در حال تکرار است و حالا معاون محترم اول رئیس جمهور، مدعی است که ما تحریم‌ها را کم اثر کردیم! آقای جهانگیری، شما و تیم همکار مدیریتی تان، پدر مردم را با بی برنامه گی‌ها و ابتذال برنامه ریزی درآورده‌اید.
شعار سال: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: آمریکایی‎‌ها هدفشان فروپاشی اقتصاد کشور بود. با در نظر گرفتن این موضوع می‎‌گوییم مردم توانسنتند با افتخار از زیر بار فشار‌ها عبور کنند، اما وقتی این سخن را مطرح می‎کنیم عده‎ای می‌گویند انگار خبر ندارید که وضعیت مردم چگونه است و چه فشار‌هایی را تحمل می‎کنند.

وی افزود: هیچ‎کس نمی‎‌تواند منکر این شود که مردم در سختی قرار دارند. ما همان مدیرانی هستیم که توانستیم در مقطعی تحریم‎‌‌ها را کم‎اثر و در برخی موارد بی‎اثر کنیم و این سیاست همچنان دنبال می‌‎شود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از جهان نیوز، تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۷۵۶۰۹۰، www.jahannews.com
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین