پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۱۳۳۵
تاریخ انتشار : ۱۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۳
چنان از سوابق درخشنده او در متن زیر صحبت شده که هر کس این آقا را نشناسد، فکر می‌کند با یک پدیده مدیریتی مواجه شده است. این سوابق، بیشتر سوابق انتصابات است نه عملکرد. اگر مومنی واقعا همان طور است که تعریف می‌کنید، عملکرد‌های شاخص وی در منطقه آزاد قشم را در معرض قضاوت افکار عمومی بگذارید (الان هم نمی‌خواهیم وارد بحث تحقیق و تفحص شویم). نکته دیگر اینکه، زمان محدود باقیمانده به هیچ وجه به ایشان یا فرد دیگر، فرصت کار کردن نخواهد داد. بر این قاعده، لطفا رپورتاژ آگهی برای مدیری که ما شش ماه دیگر قصد حرف زدن در خصوص مسائل، عملکرد و برخی حاشیه هایش را داریم را کنار بگذارید.
شعار سال: حمیدرضا مومنی دبیر منطقه آزاد قشم طی حکمی از سوی وزیر اقتصاد، جانشین مرتضی بانک و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور شد.

پس از استعفای مرتضی بانک از دبیر شورای عالی مناطق آزاد، فرهاد دژپسند طی حکمی دبیر منطقه آزاد قشم را جایگزین مرتضی بانک کرد تا پس از اکبر ترکان و مرتضی بانک، مومنی سومین دبیر مناطق آزاد کشور در دولت تدبیر و امید لقب گیرد.

حمیدرضا مومنی که دبیر تازه شورای عالی مناطق آزاد منصوب شده است، سابقه فعالیت در وزارت امورخارجه، وزارت کشور، صندوق توسعه امید، صندوق ذخیره فرهنگیان، سازمان تامین اجتماعی، استانداری خراسان رضوی و منطقه ازاد قشم را در رزومه دارد.

به نظر می‌رسد با توجه به سوابق مومنی و حضور بلند مدت و موفق در قشم، انتصاب وی یکی از مهمترین بخش‌های کشور را دچار تحول اساسی کند.

بر همین اساس رفع توسعه این مناطق، حل مساله قانونگذاری برای افزایش مناطق آزاد کشور و پیگیری تایید مصوبه دولت در مجمع تشخیص نظام به منظور ایجاد مناطق آزاد در مرز‌های کشور مهمترین چالش‌های پیش روی دبیر تازه مناطق آزاد کشور خواهد بود.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از گیل خبر، تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۹، کد خبر: ۴۶۷۶۶۱، gilkhabar.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین