پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 18
کد خبر: ۳۳۳۱۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار : ۲۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
دهقان دهنوی در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد گفت: در مورد رفع محدودیت‌ها و حذف دامنه و یا بازگرداندن دامنه به شرایط قبل ما در حال رصد بازار هستیم و به دنبال این هستیم که با فیدبک‌های گرفته شده تصمیم بگیریم.
شعار سال: محمدعلی دهقان دهنوی، رییس سازمان بورس در برنامه رهیافت رادیو اقتصاد گفت: در جلسه سه‌شنبه شورای عالی بورس با بررسی نتایج گرفته شده از اجرای تصمیم اخیر در خصوص این مساله تصمیم گیری می‌کنیم.

وی افزود: دامنه نوسان ابزار کنترل هیجان در بازار است و چنانچه رفتار‌های هیجانی در بازار کاهش یابد نسبت به بازگرداندن دامنه اقدام می‌کنیم.

دهنوی، گفت: استقلال در ساختار بازار سرمایه وجود دارد و فعالیت دولت در بازار سرمایه با دو جنبه است. یکی جنبه حمایت دولت از بازار و دیگری استفاده از بازار برای تامین مالی یا عرضه سهام، در حالت دوم دولت باید با قوانین بازار حرکت کند.

وی در خصوص انتشار اوراق خاطرنشان کرد: درخواست ما از بانک مرکزی این است، که تنظیم نرخ سود به نحوی باشد که اوراق بدهی جذاب‌تر از بازار سرمایه نباشد و به رشد بورس آسیب نزند.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از گسترش، تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۹ کد خبر: ۱۶۰۳۳۲، www.gostaresh.news
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
بازي كردن با دامنه نوسان در بورس سبز پوشي موقت به وجود مياره راه چاره نيست
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۲/۲۶
0
0
اخر سر این بورس به جاهای خوبی در اردیبهشت ماه می‌رسد
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین