پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۳۶۷
تاریخ انتشار : ۳۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶
رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دنا گفت: شرایط لازم برای بازدید گردشگران از شهر سی‌سخت فراهم شده است.
شعارسال: سیدفرهاد مهدوی‌راد با اشاره به ظرفیت خوب شهر سی‌سخت در زمینه گردشگری اظهار کرد: شهر سی‌سخت به عنوان یک شهر توریستی هر ساله پذیرای گردشگران زیادی از سراسر کشور است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دنا افزود: شهر سی‌سخت به دلیل جاذبه‌های طبیعی و چشم‌نواز به عنوان قطب گردشگری در جنوب کشور شناخته شده است.

وی، کوه‌گل، چشمه میشی، پارک اندرسا، ارتفاعات دنا از مهم‌ترین دیدنی‌های شهرستان دنا عنوان کرد و گفت: امسال با امکاناتی که در اختیار داشتیم شرایط خوبی را برای حضور مسافران برای بازدید از این جاذبه‌های دیدنی این شهرستان فراهم کردیم.

مهدوی‌راد به اقدامات انجام گرفته اشاره کرد و گفت: تجهیز سوئیت‌های اقامتی بندان را از دیگر اقدامات در راستای خدمات‌رسانی بهتر گردشگران شهر سی‌سخت است که شرایط را برای ماندن و مستقر شدن مسافران در این شهر زیبا ایجاد می‌کند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: تعریض ورودی بندان دنا و تعریض و خاکبرداری مسیر چشمه میشی سی‌سخت از مهم‌ترین اقداماتی است که با همکاری مدیرکل میراث فرهنگی استان و مسئولان استانی در راستای خدمت‌رسانی به گردشگران انجام گرفته است.

رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری دنا تصریح کرد: مسافران در صورت مشاهده هر نوع تخلفی بازرسان اداره‌کل گردشگری را که در منطقه مستقر است را در جریان بگذارند.

وی به برپایی نمایشگاه‌ها در مناطق تفریحی شهرستان دنا اشاره کرد: صنایع دستی و محصولات کشاورزی شهر سی‌سخت در حاشیه مناطق تفریحی این شهر با برپایی نمایشگاه به مسافران عرضه می‌شود.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از خبرگزاری باشگاه خبرنگاران جوان، تاریخ انتشار: دوشنبه 20 اردیبهشت 1395 ، کدخبر: ۵۵۹۹۷۴۸ ، www.yjc.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین