پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۳۴۸۳۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران از تجهیز یگان‌های این قرارگاه به سامانه‌های نوین جنگال (جنگ الکترونیک) خبر داد.

شعار سال: امیر سرتیپ «فرهاد آریانفر» گفت: مهم‌ترین راهبرد قرارگاه منطقه غرب نزاجا اجرای «طرح‌های لبیک» است که به‌عنوان استراتژی بلندمدت مسیر راه آینده را برای ما روشن کرده است و ما مطابق با این استراتژی کار را پیش می‌بریم.


وی با بیان اینکه اجرای طرح لبیک منتج به ارتقای توان رزمی و دفاعی خواهد شد، افزود: مطابق با اجرای طرح‌های لبیک، مطالبات فرماندهی معظم کل قوا نیز اجرا می‌شود که این موضوع نیز از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و در حال ورود به مرحله جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند هستیم.


امیر آریانفر در خصوص برگزاری رزمایش‌های این قرارگاه، گفت: جهت ارزیابی توان رزمی و تعیین نقاط قوت و ضعف تاکنون رزمایش‌هایی را سطح گروهان، گردان و تیپ برگزار کرده‌ایم و در صورت دستور سلسله‌مراتب فرماندهی، آمادگی لازم جهت حضور در رزمایش‌های بزرگ نیروی زمینی را داریم.


فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش با اشاره به تغییرات ساختاری نزاجا بیان کرد: متناسب با تحول ساختاری نیروی زمینی و ایجاد یگان‌های متحرک هجومی، یگان‌های واکنش سریع و یگان‌های متحرک زرهی، با حمایت فرمانده نیروی زمینی پیگیر دریافت تجهیزات جدید به‌ویژه در حوزه جنگ الکترونیک و سامانه‌های پهپادی هستیم.


امیر آریانفر خاطرنشان کرد: قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه دیجیتالی کردن تجهیزات ارتباطی و مخابراتی تاکنون فعالیت‌های خوبی صورت داده است و می‌توان گفت که در حال وارد شدن به فاز جنگ‌های شبکه‌ای و هوشمند هستیم.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری صدا و سیما، تاریخ انتشار: ۷ فروردین ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۰۵۹۱۳۹، www.iribnews.ir.

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۱/۰۸
0
0
قبول كنيم كه شرايط هنوز اونطور كه بايد و شايد نيست ولي تونستيم در زمينه دفاعي به قدرت بالايي دست پيدا كنيم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین