پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۰۷۹۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۰
معاون پارلمانی رییس جمهور از تقدیم لایحه تعیین جایگاه قانونی فدراسیون‌های ورزشی آماتوری به مجلس شورای اسلامی خبر داد. حسینعلی امیری درباره تقدیم این لایحه به مجلس گفت: با عنایت به ضرورت انطباق قوانین و مقررات داخلی مربوط به فدارسیون‌های ورزشی آماتوری با استاندارد‌ها و مقررات بین المللی ورزشی و تقویت مشارکت و همکاری فعال با مجامع جهانی و قاره‌ای ورزشی و فراهم ساختن مقدمات شرکت ورزشکاران کشور در مسابقات ورزشی بین‌المللی، لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.
شعار سال: حسینعلی امیری درباره تقدیم این لایحه به مجلس گفت: با عنایت به ضرورت انطباق قوانین و مقررات داخلی مربوط به فدارسیون‌های ورزشی آماتوری با استاندارد‌ها و مقررات بین المللی ورزشی و تقویت مشارکت و همکاری فعال با مجامع جهانی و قاره‌ای ورزشی و فراهم ساختن مقدمات شرکت ورزشکاران کشور در مسابقات ورزشی بین‌المللی، لایحه تقدیم مجلس شورای اسلامی شده است.

وی افزود: فدراسیون‌های ورزشی کشورمان قدمتی بیش از ۷۰ سال داشته و از ابتدای تاسیس عضو فدارسیون‌های جهانی و قاره‌ای بوده و در رویداد‌های جهانی شرکت داشته‌اند. این فدراسیون‌ها در سال ۱۳۷۶ به فهرست نهاد‌ها و موسسات عمومی غیردولتی افزوده شدند که در آن زمان اقدام سنجیده‌ای بود لکن پس از تصویب قانون مدیریت خدمات کشوری و تعریف جدید از موسسات و نهاد‌های عمومی غیردولتی ماهیت این فدراسیون‌ها با تعاریف فدراسیون‌های جهانی در تضاد قرار گرفته است.

معاون پارلمانی رییس جمهور خاطرنشان کرد: تصویب این لایحه می‌تواند موجب تسهیل شرکت ورزشکاران کشور در مسابقات ورزشی بین المللی شود، لذا لایحه یاد شده تقدیم مجلس شورای اسلامی گردیده است.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری ایرنا، تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۸۴۳۱۶۰۶۴، www.irna.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
0
0
به نظرم باید در زمینه فدراسیون های ورزشی کمی فعلانه تر برخورد کنیم تا بتونیم مدیریت ورزشی خوبی از خودمون ارائه بدیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین