پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۲۷۸۵
تاریخ انتشار : ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۴۰
شرکت خدمات پژواک انرژی اعلام کرد: شرکت ملی حفاری ایران در اجرای طرح توسعه میدان‌های پیش‌گفته با به‌کارگیری چهار دستگاه حفاری در مجموع هشت حلقه چاه در میدان سیاهمکان و جفیر حفر خواهد کرد.
شعار سال: سیدمجید موسوی، مدیر پروژه حفاری میدان سیاهمکان این شرکت گفت: شرکت ملی حفاری برای شرکت پژواک انرژی چهار حلقه چاه در سیاهمکان حفر و تکمیل می‌کند.

وی با بیان اینکه پروژه حفاری در میدان سیاهمکان در شمار پروژه‌های تعریف‌شده در طرح توسعه ۲۸ مخزن در مناطق نفت‌خیز جنوب است، افزود: پیش از این دستگاه حفاری سنگین خشکی ۹۳ فتح نیز در این میدان نفتی مستقر شده است و در مدار عملیات قرار دارد.

مدیر پروژه حفاری میدان سیاهمکان شرکت ملی حفاری ایران به آمادگی برای ارائه خدمات فنی و مهندسی حفاری اشاره کرد و گفت: در همکاری با شرکت پژواک انرژی قرار است دکل سوم نیز برای تسریع در حفاری چاه‌ها به موقعیت سیاهمکان اعزام شود.
 
 اجرای دو پروژه به‌منظور توسعه میدان‌های سیاهمکان و سپهر

موسوی اظهار کرد: دستگاه حفاری ۴۰ فتح با سرپرستی مدیریت عملیات حفاری خشکی- ۱ است که در نیمه دوم سال ۱۳۸۱ به ناوگان شرکت پیوست و برخورداری از کادری مجرب، حفاری ۴۰ حلقه چاه نفت و گاز با متراژ افزون بر ۱۱۹ هزار متر را در کارنامه خود دارد.

شرکت خدمات پژواک انرژی نیز از اجرای دو پروژه به‌منظور توسعه میدان‌های سیاهمکان و سپهر با همکاری شرکت ملی حفاری ایران خبر داده است که بر این اساس شرکت ملی حفاری ایران در اجرای طرح توسعه میدان‌های پیش‌گفته با به‌کارگیری چهار دستگاه حفاری در مجموع هشت حلقه چاه در میدان سیاهمکان و جفیر حفر خواهد کرد.

شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات، برگرفته از شانا، تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰، کد خبر: ۳۱۶۳۰۴، www.shana.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها -دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین