پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۴۴۱۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
معاون تربیت بدنی وسلامت مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان با اشاره به جمعی بودن مدیریت در آموزش وپرورش گفت: فرد گرایی در مدیریت یک آفت وسم مهلک است.
شعارسال: باقری معاون ورزشی مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان در مراسم تودیع ومعارفه مدیر آموزش وپرورش پارسیان تغییرات وجایه جایی در آمزش وپرورش را متفاوت با سایر ادارات دانست واظهار کرد:تغییر در آموزش وپرورش افقی است ومدیران از بالا به پائین نمی افتند ولی از سنگری به سنگر دیگر منتقل می شوند.

باقری موقعیت فرهنگی پارسیان را در استان هرمزگان جایگاه مناسبی توصیف کرد وافزود:همه این موفقیت ها مرهون خدمات شایسته مدیران وپیشکسوتانی است که چه از استان های دور ویا از استان هرمزگان ویا بومی شهرستان خدماتی صادقانه برای این اداره انجام داده اند.

وی با توصیه به مهرانی سرپرست جدید آموزش و پرورش پارسیان گفت:هیچ مدیر آموزش و پرورشی موفق نخواهد بود مگر با همکاری آحاد فرهنگیان،پیشکسوتان،مربیان واعضای انجمن اولیاء ومربیان که برای موفقیت نیاز است همکاری مطلوبی با آنها داشته باشیم.

باقری،مدیریت در آموزش وپرورش را جمعی دانست وخاطرنشان کرد: فرد گرایی در مدیریت آفت ویک سم است وچه بسا مدیریت هایی قوی،فردگرایی آن را بر زمین نشانده است.

معاون تربیت بدنی و سلامت مدیرکل آموزش وپرورش هرمزگان گفت:در آموزش وپرورش هر نیروی توانمند،مؤمن ومعتقد با هرنوع گرایشی جایگاه دارد وآموزش وپرورش به هیچ جناح وحزبی وابسته نیست وهمه فرهنگیان جایگاه دارند.

در ادامه محمد رادمهرفرماندار پارسیان با قدردانی وتجلیل از خدمات شایسته روان سرپرست سابق آموزش وپرورش پارسیان گفت:با وجود همه تنگناها ومشکلات پیش روی آموزش وپرورش شهرستان توانستند دو سال تحصیلی ودو کنکور را با برنامه ریزی دقیق به سلامت پشت سر بگذارند.

فرماندار پارسیان با گلایه مندی به مسئولان آموزش وپرورش هرمزگان خاطرنشان کرد:شهرستان پارسیان با وجود اینکه یکی از قطب های فرهنگی استان هرمزگان می باشد،چرا باید نزدیک به دو سال با سرپرستی اداره شود وآسیب های جدی به بدنه آموزش وپرورش شهرستان وارد شده است وباید مسئولان استانی پاسخگو باشند،هرچند که سرپرستی سابق تمام تلاش خود را به کار گرفت ولی در سرپرستی ومسئولیت تفاوت هایی وجود دارد.

رئیس شورای آموزش وپرورش پارسیان ادامه داد:مدیریت یک امانتی است و تقدیر الهی است،گرچه عوامل انسانی در این جابه جایی ها نقش دارد ولی تقدیر الهی نقش اساسی واصلی را ایفا می کند.

رادمهر حوزه آموزش و پرورش را حوزه ای گسترده ووسیع دانست وافزود:پایه واساس موفقیت وپیشرفت های یک کشور به آموزش و پرورش ارتباط دارد و دنیا این را ثابت کرده است که هر کشوری نظام تعلیم وتربیت قوی داشته باشد، آن کشور موفق خواهد بود.

در پایان این مراسم نیز از خدمات شایسته روان سرپرست سابق اداره آموزش وپرورش پارسیان تجلیل وقدردانی ومهرانی به عنوان سرپرست جدید این اداره معرفی شد.

با اندکی اضافات و تلخیص برگرفته از پایگاه خبری تحلیلی پارسیان خبر، تاریخ انتشار: دوشنبه 26 مهر 1395، کدخبر: 43490، www.parsiankhabar.ir

اخبار مرتبط
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۶:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۱
0
0
شما که خودت مظهر فردگرایی هستی
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین