پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۵۱۹۸۷
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۶
جهانگیری تصور می‌کرد که با راهبرد‌های ترکیبی مظلوم نمایی، شنونده بودن و تائید، مشروعیت یابی بواسطه حضور در میدان و مواردی همانند می‌تواند از کنار بحران آبی خوزستان به آسانی عبور کند. غافل از اینکه بزرگان آن سرزمین منافع ملی و منطقه‌ای خود را فدای تحفظات دیدار با معاون رئیس جمهور نمی‌کنند.
شعار سال: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری در نشست رسیدگی به مشکلات استان خوزستان: آب موجود در پشت سد‌ها متعلق به مردم خوزستان است. با راهکار‌هایی که اندیشیده می‌شود، تلاش خواهد شد که دغدغه آب در خوزستان تا روز شنبه حل شود.

هدف از سفر روز جمعه به استان خوزستان رسیدگی و رفع مشکلات موجود در استان است و این در حالی است که در آستانه پایان دولت دوازدهم هستیم.

به عنوان معاون اول رئیس جمهوری، نشست‌های سخت زیادی را شرکت کرده ام و همواره خود را جزئی از مردم می‌دانم که سطوح مدیریتی را طی کرده ام.

وی با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های بسیار مهم برای برنامه‌ریزی منابع آب موجود کشت پاییزه است گفت: بخشی از این منابع در حال رها سازی است، اما ممکن است بر روی الگوی کشت فصل پاییز تاثیراتی داشته باشد.

جهانگیری ادامه داد: آب موجود در پشت سد‌ها متعلق به مردم استان خوزستان است؛ بنابراین تلاش می‌شود تا با برنامه ریزی‌هایی که صورت می‌گیرد، آب مورد نیاز کشت شلتوک در سطح یک تا سه هکتار برای هر کشاورز جوابگو باشد.

روحانی ۵۲ ماه قبل: این هم هدیه دولت ما به خوزستان، مشکل آب و فاضلاب استان را یا از طریق صندوق توسعه یا فاینانس حل می‌کنیم!

تعداد بازدید : 4

روحانی تیر ۱۴۰۰: باران نصف شد، مردم برنج کاشتند، خشکسالی بی‌سابقه است!

تعداد بازدید : 5

اعتراف جهانگیری به شکست سیاست‌های توسعه‌ای که خودش و دار و دسته رفسنجانی و کارگزاران و ستاد‌های اصولگرا مجری آن‌ها بوده اند

جهانگیری: این خیلی بد است به عنوان کسی که همه عمرم را در توسعه گذاشتم بگویم، برنامه توسعه‌ای که ما اجرا کردیم، دارد عوارضش را اینگونه نشان می‌دهد.

تعداد بازدید : 8

اعتراض سران قبایل عرب خوزستان به جهانگیری/ خجالت بکشید!

خجالت بکشید! مردم از گفتار درمانی خسته شده‌اند؛ اگر به توصیه‌های رهبر انقلاب در مورد خوزستان توجه می‌کردید کار به اینجا نمی‌کشید.

تعداد بازدید : 7

روحانی برای خوزستان چه کرد؟

یکی از شیوخ عرب خطاب به جهانگیری: روحانی برای خوزستان چکار کرد؟ قول داد دو هفته‌ای آب شرب سالم به منازل ما می‌رسد. پس کجاست؟

اختصاصی پایگاه تحلیلی خبری شعار سال، برگرفته از منابع گوناگون
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین