پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۰۲۵۸
تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۶
مدیر حوزه‌های علمیه، با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری را با حفظ سمت، به عنوان «معاون تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم»، منصوب کرد.

شعار سال:مدیر حوزه‌های علمیه، با صدور حکمی حجت الاسلام والمسلمین حسین ملانوری را با حفظ سمت، به عنوان «معاون تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم»، منصوب کرد.
 
 در بخشی از حکم آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه خطاب به حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملانوری آمده است: با عنایت به مراتب فضل، تجربه، شایستگی و شناخت شما نسبت به رسالت ها و ماموریت های حوزه های علمیه، جنابعالی را با حفظ سمت به عنوان «معاون تبلیغ و ارتباطات حوزه علمیه قم» به مدت یک سال منصوب می‌نمایم.
 
همچنین مدیر حوزه های علمیه از خدمات ارزنده حجت‌الاسلام عماد ابوطالبی و همکاران وی و کارکنان این مجموعه در طول مدت مسئولیت سپاس‌گزاری کرده است.
 

شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری شفقنا ، تاریخ انتشار:  31 شهریور1400، کدخبر: ، www.fa.shafaqna.com،1229519

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین