پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۴۷۹۲
تاریخ انتشار : ۱۸ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۶
رییس شورای شهر تهران گفت: اکثر اقدامات ورود ۱۱۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در دوره قبل انجام شده بود. او گفت: زحمت این کار را آقای مناف هاشمی کشیده بودند و مراحل آن را دنبال کردند که ما هم از دوستان تشکر می‌کنیم.

شعار سال:رییس شورای شهر تهران گفت: اکثر اقدامات ورود ۱۱۰ اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی پایتخت در دوره قبل انجام شده بود.
 
مهدی چمران پیش از آغاز جلسه علنی امروز شورای اسلامی شهر تهران در خصوص اظهارنظر علیخانی عضو سابق شورای شهر تهران درباره اینکه اکثر اقدامات ورود اتوبوس های جدید به ناوگان در دوره گذشته انجام شده بود گفت: زحمت این کار را آقای مناف هاشمی کشیده بودند و مراحل آن را دنبال کردند که ما هم از دوستان تشکر می کنیم.
 
وی افزود: البته گیر اصلی ورود این اتوبوس‌ها باقی مانده بود که در این دوره حل و فصل شد؛ در مرحله دوم نیز ۶۵ دستگاه دیگر وارد خواهد شد و همچنین مقرر شده است ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس بازسازی شود.
 
وی ادامه داد: مقداری از منابع بازسازی را وزارت کشور به صورت تسهیلات پرداخت می کند.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، تاریخ انتشار: 18 آبان1400، کدخبر: 646589،www.entekhab.ir

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین