پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۵۰۵۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۲
آنقدر وعده شنیده ایم که دیگر نمی‌توانیم به هیچ برنامه‌ای قبل از اجرا اعتماد کنیم. جلال بهرامی، معاون خدمات شهری شهردار تهران مدعی شده است که زمینی ۳۰۰ هکتاری تهیه و آماده سازی شده و اعتبارات لازم نیز برای تجهییز آن، پیش بینی شده است. منتظر ملاحظه عملکرد هستیم.
شعار سال: جلال بهرامی معاون خدمات شهری شهردار تهران درباره آماده‌سازی آرامستانی در بخش جنوبی تهران گفت: زمینی ۳۰۰ هکتاری تهیه شده و برای آماده‌سازی آن نیز اعتبارات لازم پیش‌بینی شده است. برای زمان‌های بحران نیز در اطراف تهران زمین‌ها را گرفته‌ایم و درحال آماده‌سازی هستیم که خدای‌ناخواسته اگر زلزله‌ای آمد و اتفاقی افتاد، دفن به سرعت انجام شود و جسد‌ها زمین نمانند که باعث بیماری شود.

او افزود: یکی از زمین‌ها که مساحتش ۱۳ هکتار است و سندش هم به نام شهرداری شده در جنوب شهر، طرف جاده‌ی قم واقع شده است.

بهرامی توضیح داد: در بحث آرامستان‌ها باید بدانیم که استاندار‌های ما با استاندار‌های غربی متفاوت است، جایگاه آن در فرهنگ ما یک جای دیگر است. بعضی‌ها می‌آیند می‌گویند چرا مثلا شهدای گمنام را می‌آورید در شهر دفن می‌کنید و این درحالی است که ما با این فرهنگ نزدیکی و انس داریم، یک گوشه‌ای از زندگی ماست و ما اصلا نمی‌توانیم آن‌ها را فراموش کنیم.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص واضافات برگرفته از همشهری آنلاین، تاریخ انتشار:۲۱ آبان۱۴۰۰، کد خبر: hamshahrionline.ir، ۶۳۷۱۰۵
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
Romania
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۲
0
0
بجز ساختن قبر راه دیگه ای نیست برای مقابله با زلزله؟
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین