پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۱۵۵
تاریخ انتشار : ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۰
برخی از رسانه‌ها و جریانات حرفه‌ای با انتصاب خانم فاطمه حیدری به ریاست کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری مخالفت نموده و علت ان را هم جایگاه همسر ایشان بعنوان عضو شورای شهر بیان کرده اند (همسر آقای علوی). از طرف دیگر، گروهی از رسانه‌های همگرا و موافق این انتصاب، بجای بیان واقعیت و علت مخالفت ها، مسئله را جنسیتی جلوه داده و بحث را به سمت مخالفت با ریاست یک زن در سمت ریاست کمیسیون ماده صد، منحرف ساخته اند.
شعار سال: با حکم حمیدرضا صارمی (سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران) فاطمه حیدری به عنوان سرپرست اداره کل امور اجرایی کمیسیون‌های ماده ۱۰۰ منصوب شد.
ادعا می‌شود که خانم حیدری همسر آقای علوی (عضو شورای شهر تهران) بوده و دارای دکتری شهرسازی و از پرسنل رسمی شهرداری تهران است که سابقه فعالیت در حوزه شهرسازی و معماری شهرداری تهران، شهرسازی مناطق ۹ و ۱۴، شرکت کنترل ترافیک و معاونت خواهران سازمان بسیج شهرداری تهران را در کارنامه خود دارد.

شعار سال، برگرفته از کانال تلگرامی اخبارخاص
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین