پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۶۹۶۱
تاریخ انتشار : ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۶
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج کیفیت خدمات‌دهی سازمان آرامستان‌های شهرداری کرج به مردم را نامطلوب عنوان و تصریح کرد: بار‌ها گلایه‌هایی از عدم وجود تابلو هدایت مسیر به قبور و موارد دیگر گزارش شده است.

شعار سال:  «مریم قهرمانی صارم» در کمیسیون تلفیق شورای شهر در بررسی بودجه سازمان آرامستان‌های شهرداری اظهار کرد: با رفع محدودیت‌های کرونایی در روزهای آخر هفته در آرامستان بهشت سکینه با ازدحام بالای جمعیت مواجه هستیم و ترافیک روزهای تعطیل در اتوبان تهران-کرج و اتوبان کرج-قزوین، ترافیک در محدوده بهشت سکینه دو چندان می‌شود و تردد شهروندان را با مشکلات بیشتری مواجه می‌کند.
 
نائب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر کرج افزود: در این راستا خدمات رسانی مردم با اتوبوس از چند نقطه از شهر می‌تواند باعث کاهش بار ترافیک شود. البته لازم است برای ایجاد نظم بیشتر، تعامل بیشتر با راهنمایی رانندگی برای روزهای پر ترافیک توسط سازمان آرامستان‌ها انجام شود.
 
قهرمانی صارم کیفیت خدمات‌دهی این سازمان به مردم را نامطلوب عنوان و تصریح کرد: برنامه‌های سازمان آرامستان‌ها در جهت افزایش رضایتمندی مردم نیست و بارها گلایه‌هایی از عدم وجود تابلو هدایت مسیر به قبور و موارد دیگر گزارش شده است.
 
وی با بیان اینکه تکریم ارباب رجوع و حفظ شأن و منزلت مردم به هنگام مراجعه به سازمان همواره باید مدنظر گرفته شود، تاکید کرد: بستگان متوفی به هنگام مراجعه به سازمان آرامستان‌ها توقع دارند کار آن‌ها در اولین زمان ممکن و با سرعت انجام شود و کارکنان با برخورد مناسب از آن‌ها دلجویی کنند تا تسلی خاطری برای آن‌ها باشد.
 
عضو شورای اسلامی شهر کرج تاکید کرد: مجموعه مدیریت شهری در طول زندگی شهروندان با آنان در ارتباط است و به مردم خدمت‌رسانی می‌کند، این مجموعه در بخش سازمان آرامستان‌ها نیز باید به دنبال کسب رضایت شهروندان و آرامش آنان باشد.
 
 
شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  امید بانوان، تاریخ انتشار:  13 آذر 1400، کدخبر:7249 ، www.omidebanovan.ir

اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین