پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۷۴۳۷
تاریخ انتشار : ۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۴
زاکانی مدعی شده است که در مجموعه شهرداری تهران جمع نخبگان را در کنار هم به عنوان هیات اندیشه‌ورز گرد هم می‌آوریم تا فکر پیشرو و تحول گرا، بر تهران آثار خود را نشان دهد. باید خدمت ایشان عرض شود که با شعار و شو هیات اندیشه ورزی، مشکل ترافیک حل نمی‌شود. راه کار راه اندازی اتاق فکر است. آمادگی حضور فعال و کمک به حل مشکل را داریم. البته اگر منافع و منابع برخی از زیرمجموعه‌ها و بادمجان دور قاب چین‌ها به خطر نیفتد!
شعار سال: معضل ترافیک پایتخت در ماه‌های اخیر پر رنگ‌تر از هر زمان دیگری شده و صدای پایتخت نشینان را درآورده است، به دنبال آن رهبر معظم انقلاب نیز در دیدار با نخبگان اعلام کردند که از ظرفیت نخبگان برای حل معضل ترافیک تهران استفاده شود. ایشان فرمودند مسئله‌ِی ترافیک، یک مشکلی در زندگی است. شما از یک گوشه‌ی تهران حرکت می‌کنید تا یک قسمت دیگر، باید یک ساعت، یک ساعت و ربع سوار ماشین باشید با این گرفتاری‌ها؛ خب این راه حل دارد؛ باید از طریق علم راه حلّ این را پیدا کرد.

در همین رابطه علیرضا زاکانی، شهردار تهران اظهار کرد: در هر بخشی از مجموعه شهرداری جمع نخبگان را در کنار هم به عنوان هیات اندیشه ورز گرد هم می‌آوریم تا فکر پیش رو و تحول گرا، بر تهران آثار خود را نشان دهد.

وی با اشاره به اینکه در حوزه ترافیک و حمل و نقل شهری این هیات اندیشه ورز را ساماندهی می‌کنیم، افزود: شهرداری تهران در حوزه‌های مختلف کاری، پیوستگی میان دانشگاه و حوزه را یک فرض می‌داند و علاوه بر جمع هیات اندیشه‌ورز، به دانشگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف حتما نیازمندی خودمان را اعلام می‌کنیم.

شهردار تهران خاطرنشان کرد: امیدواریم بتوانیم با رجوع به دانشگاه و کمک گرفتن از دانشگاهیان از ظرفیت آن‌ها در حوزه‌های مختلف مدیریت شهری بهره‌مند شویم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از خبرگزاری برنا، تاریخ انتشار:۱۹ آذر ۱۴۰۰، کدخبر:، www.borna.news، ۱۲۷۱۰۳۷
اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین