پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۶۹۰۱۸
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۳
بیشتر شبیه نوعی شوخی یا جهالت سلیقه محور می‌ماند تا دستورالعمل اداری. اما واقعیت دارد و نوعی دستورالعمل اداری ابلاغ شده رسمی است. سوال این است که راه‌های مطلوبتر و مشارکت محوری برای انجام این مهم وجود نداشت؟ آیا صادر کنندگان این دستورالعمل از ادبیات حکمرانی و سیاستگذاری چیزی می‌دانند؟
شعار سال: تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری و کاربرد واژه تنظیم خانواده در درمانگاه‌های اصفهان ممنوع شد.

انتشار نامه‌ای در فضای مجازی نشان می‌دهد معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از درمانگاه‌ها درخواست کرده درباره‌ی سیاست‌های جمعیتی خود تجدید نظر کنند.

در این نامه آمده که «با توجه به مکاتبه شماره د/۲/۱۷۱۶۵ مورخ ۱۴۰۰/۹/۱ سرپرست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی اصفهان در خصوص ممنوعیت تبلیغ وسایل پیشگیری از بارداری، کاربرد واژه تنظیم خانواده و هرگونه موضوع خلاف سیاست‌های جمعیتی و فرزندآوری در فضای مجازی و سایت‌ها مقتضی است نسبت به بازنگری کلیه سایت‌ها، فضای مجازی، تابلو‌ها و محتوای آموزشی در محیط آن درمانگاه‌ها اقدام عاجل به عمل آید.

لازم است در این خصوص از مطالب مرتبط با با سیاست‌های کلی جمعیتی، اقدامات صیانت از جمعیت، اعلام هشدار کاهش نرخ باروری و فواید ازدواج و فرزندآوری در سایت‌ها، فضای مجازی و محیط درمانگاه استفاده گردد.»

گفتنی‌ست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تا حالا درباره این نامه واکنشی نشان نداده است.
 
شعار سال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته از پایگاه خبری انتخاب، تاریخ انتشار: ۸ دی ۱۴۰۰، کد خبر:۶۵۴۵۷۰، www.entekhab.ir
اخبار مرتبط
خواندنیها-دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین