پایگاه تحلیلی خبری شعار سال

سرویس ویژه نمایندگی لنز و عدسی های عینک ایتالیا در ایران با نام تجاری LTL فعال شد اینجا را ببینید  /  سرویس ویژه بانک پاسارگارد فعال شد / سرویس ویژه شورای انجمنهای علمی ایران را از اینجا ببینید       
کد خبر: ۳۷۱۷۷۹
تاریخ انتشار : ۱۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۳
رئیس شورای اسلامی شهر تهران درباره سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه مسکن گفت: شهرداری تهران درخصوص مسکن اعلام آمادگی کرده و اگر موفقیتی در این زمینه کسب کند، می‌تواند در کل کشور تاثیرگذار باشد.

شعار سال: مهدی چمران سه شنبه- ۱۲ بهمن ۱۴۰۰- در چهل و چهارمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران درباره سخنان رهبر معظم انقلاب در حوزه مسکن گفت: شهرداری تهران درخصوص مسکن اعلام آمادگی کرده است و اگر موفقیت کسب کند، این اتفاق می‌تواند در کل کشور تاثیرگذار باشد.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: امیدواریم این طرح با برنامه‌ریزی درست و در مسیر تامین مسکن مورد نیاز برای شهروندان پیش برود و شورای شهر هم در این زمینه همگام خواهد بود.
 
وی بیان کرد: یکی از مسائل مهم که در تسهیل ساخت مسکن موثر است، زمان صدور پروانه و بریدن قفل و بست‌های اداری است که این موانع در طول سالیان دراز به وجود آمده است.
 
چمران افزود: متاسفانه در دوره گذشته این پروسه طولانی‌تر شد و به همین دلیل یکی از مصوبات شورای شهر ارائه لایحه برای کاهش مدت زمان صدور پروانه ساخت است.
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه از شهرداری تهران خواست لایحه‌ای برای تسهیل صدور پروانه ساختمانی ارائه دهد که نشان دهد مدت زمان چقدر کاهش می‌یابد؛ راه‌هایی را هم برای کاهش مدت زمان ارائه دادیم اما ما هنوز لایحه‌ای دریافت نکردیم.
 
وی با بیان اینکه شهرداری در ذات خود نمی‌تواند سرمایه‌گذاری در خانه‌سازی داشته باشد، اظهار کرد: البته شهرداری می‌تواند پروژه‌هایی را تعریف کند و معضل مسکن را تا حدی حل کند و موضوع سرعت بخشیدن پروانه صدور ساختمانی باید درنظر گرفته شود تا ادعا کنیم کار ثمربخشی را انجام داده‌ایم.


شعارسال، با اندکی تلخیص و اضافات برگرفته ازپایگاه خبری تحلیلی  شهر، تاریخ انتشار:  12بهمن1400، کدخبر: ، www.shahr.ir،17433

اخبار مرتبط
خواندنیها و دانستنیها
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار
پربازدیدترین
پربحث ترین
پرطرفدارترین